GERÇEK BİR DİRECTİONER'SAN, OKU...

681 118 149
                                    

Directioners....
Hayatı boyunca göremeyeceği ,
Dokunamayacağı , kokusunu içine çekemeyeceğini ,tenini teninde hissedemeceği 5 kişiye
Aşık olan milyonlarca insan...
Şu an hepimiz Directioner'ız.
Onlar için her şeyi yapabiliriz.
Hatta isterlerse canımızı
Bile veririz.

Ya yıllar sonra ne olucak hiç düşündünüz mü? Bu gün hayatını adadıgın 5 insan, o zaman da aklında olacak mı? Emin olduğum tek şey var. Yıllar
sonra onları tamamen Unutmuşken karşımıza çıkacaklar. Radyoda, televizyonda, müzik kanalında...
Bir şekilde hayatımıza tekrar girecekler.

Düşünsenize...
Bundan 20 yıl sonra Evlenmişsin.
Hemde 1D'yle hiç alakası olmayan biriyle. Oysaki ne hayaller kurmamış mıydın? 5'iyle birden evlenmeyi hayal etmiyor muydun? Sonra çocukların olmuş. İsimleri Harry, Louis, Zayn, Niall ,Liam koymaya söz vermemiş miydin sen? Peki neden ayşe, Mehmet , ali , Fatma?
Sadece düşün...
Yıllar sonra torunun ödevlerine yardım etmeye çalışırken birden Radyoda bir şarkı başlıyor.
"Evet , Şimdi de eskilerden bir şarkı geliyor! " diyor Radyodaki kadın. Sonra şarkıyı duyuyorsun. Yıllar önce hayatını adadığın grubun bir zamanlar sana çok şey ifade eden o şarkısını...
What Makes You Beautiful!

Merdivende oturmuş beş çocuk geliyor aklına. Kahkaları beyninde yankılanıyor.
Gözlerin yavaş yavaş doluyor. Bir an gençliğini hatırlıyorsun. Bir gün içinden defalarca konuştuğun posterleri , onlara attığın sürüyle tweet'i , yüzlerce defa dinlediğin ama bıkmadığın şarkıları özlüyorsun bir an.
Keşke yine genç olsam diyorsun kendi kendine.

Torunun ağladığını görünce nedenini soruyor sana. Bir cevap veremiyorsun. Ne cevap verebilirsinki zaten? Ona " Hayellerimi Unutmuşum." Diyemezsin değil mi?

Liam kendi solosuna başladığında kendini ona eşlik ederken buluyorsun. "Unutmamışım!" diyorsun kendi kendine... Şarkı , bir zamanlar kıvırcıklarına dokumak için öldüğün Harry'nin son sözleriyle bitince içini bir hüzün kaplıyor.
Onları tekrar kayıp etmekten korkuyorsun çünkü. Şarkının sonsuza kadar devam etmesini ve bu sayede sonsuza kadar genç hissetmek istiyorsun...

Şarkı bittiğinde , sana yıllar sonra hayallerini hatırlatan Radyodaki kadın konuşmaya devam ediyor. " One Direction'dan What Makes You Beautiful'u dinlediniz. Aranızda hala onları hatırlayan varmıdır acaba? Onlar büyük bir efsaneydiler. Ama ne yazık ki... Ne yazık ki artık aramızda değiller. " Boğazının düğümlendiğini hissediyorsun bir an.

Onlar ölemez diyorsun kendi kendine. İnanamıyorsun başta. Gözyaşların herşeye inat kendini yüzünden aşağı serbest bıraktığında nefes aalmadığını hissediyorsun. Koşarak balkona çıkıyorsun. Dışarıda yağmur yağıyor. "Londra gibi..." diyorsun kendi kendine. " Hayellerimin kenti Londra gibi..."

Ağlarken geçmişte onlar için yaptıklarını hatırlıyorsun. Sırf onlar için aldığın dergileri , Londra hayallerini ve bir sürüsünü... Onların sana nasıl ilham verdiğini hatırlıyorsun. Onlar güldüğünde güldüğünü ve onlar ağladığında onlardan daha fazla ağladığını... ve sonra aklına, onlara bütün gece ayakta durup attığın tweetler geliyor.
Cevap vermeli için attığın ama göreceklerine hiç inanmadiğın tweetler... Hıçkırıklarının arasından iki kelime çıkıyor kesik kesik.
"Cennete Gittiler!"

Kafanı kaldırıp tependeki şimşekler Çakan gökyüzüne bakıyorsun. Seni duymalarını Umarmışçasına, yüzüne düşen yağmur tanelerini rağmen gök yüzüne doğru haykırıyorsun.

"Hayallerimi unuttuğum için özür dilerim! Sonsuza kadar DİRECTİONER olacağıma dair size söz vermiştim. Sözümü tutamadığım için kendimden nefret ediyorum ve "Bugün neden bu kadar yağmur yağıyor? " diye düşünüyordum. Meğersem sizin içinmiş çocuklar...
Gökyüzü bile sizin için ağlıyor!!"

BU YÜZDEN
BANA
SÖZ VERİN.
1D'Yİ SONSUZA KADAR
UNUTMAYACAĞINIZA
DAİR
SÖZ
VERİN..


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİRECTİONER'SAN, OKU...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin