Capitolul 5

371 20 1
                                    

BRITNEY

Cuvintele mele rămân în aer când mâna lui o atinge pe a mea. Nu pot să cred că m-am blocat.. Nu pot spune nimic! Pur şi simplu nu mai am cuvinte.. şi parcă citindu-mi gandurile îşi retrage mâna îndemnâmdu-mă pe.mine să vorbesc...

Britney: Totul începe când tatăl meu şi mama mea au decedat.. Au ars de viu...

Luke: Îmi pare rău :'(

Britney: Nu e vina ta..de atunci am moştenit eu şi sora mea totul! Absolut totul devenind bogată.. urăsc asta. Am o viata prea perfectă!

Luke: Asta e un lucru rău?

Britney:Mie îmi displace..Erik..iubitul meu..îi şi este cu mine pentru că bani.. Nu m-am culcat cu el sau dacă ne-am sărutat a fost foarte scurt şi sec..doar pentru vazul lumi. Eu nu îl iubesc dar sora mea m-a rugat să fiu cu el până plec măcar pentru că părinţii lui au o afacere cu sora mea profitabila pentru toţi.. el d'aia e cu mine.. pentru afacerea asta idioata..!

Luke: L-ai plăcut vreodată?

Britney: Ţin la el foarte mult dar nu îl iubesc...

***
După tot ce am vorbit cu Luke mă simt...altfel. Acum stau la el în braţe.. el jucându-se cu părul meu iar eu făcând cerculete cu degetul pe pieptul său. Dacă cineva ne-ar vedea aşa ar spune ca suntem cuplul perfect..deşi nu m-ar deranja să fiu cu el. Stai! Ce am zis eu acolo? Nu nu şi nu! Nu voi fi cu el nici în ruptul capului. E colegul meu de apartament. ATÂT! Nimic mai mult! Deşi mă excita al naibi' de mult. Mă uit spre el.. şi văd că se uită urât la mine.. confuz..iar eu fără să gândesc mi-am lipit buzele de ale' lui contopindu-le.. Buzele noastre se mişcau la unison iar limba lui o masa pe a mea. Simţeam că tot corpul îmi tremură şi palmele îmi transpiră. Simt umflătura sa din pantaloni pe bazinul meu iar asta mă face să mă trezesc la realitate fugind din braţele lui la mine în cameră incuind-o...

*******
Nu e mare lucru..Ştiu d..dar cred ca merge.La Stay witch me pun next săptămâna asta adică mai exact marţi sau miercuri. Stau cu timpul cam prost de aceea capitolele sunt şi scurte.. La media ii Luke..V-am pupat.

*Război în pat*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum