||1||

490 15 5
                                    

Sally'den ;

"Yazın ortasında bu yağmur niye  ? Hey o da kim öyle ? Yağmurun altında ne işi var ? Yağmur doluya dönüştü.Oradaki yere düştü.Yardım etmeliyim."

--------------------------------


Harry'den ; 
"Düştüm.Bir şey yapamadım.Evden atılmak kötü bir duygu.Ama bekle biraz o da kim ? Yaklaşıyor.Bu bir kız.Gerçekten güzel bir kız."

"Hey ! Yardım edebilir miyim ? Kimsiniz bu yağmurun altında ne işiniz var ? " 

H : " Evimden atıldım lütfen yardım edin. " 

" Tamam gelin benimle " 

H : " Ah çok teşekkür ederim. " 

-----------------------------

Sally'den ; 
"Onu evime aldım.Bir erkek.Doğru muydu bu ? Ne yaptım ben ? Yardım ettim.Evet.Evet yardım ettim.İyi bir şey mi yaptım yoksa kötü mü ? "

" Bir kaç gün burda kalabilirsin. " 

H : " Gerçekten mi ?  Size çok teşekkür ederim. "

"Önemli değil,hala doğru mu yaptım bilmiyorum.Ama hayatınızı kurtardıysam ne mutlu bana.Şey kıyafetiniz var mı ? "

H : "Evet bavulum yanımda " 

"Ben odama çıkıyorum.Siz rahat rahat giyinin. "

H : " Teşekkür ederim " 

--------------------------------------

Harry'den ; 
"Ah hayır! Bana yardım etmesi gerekmezdi.Ne diyorum ben ? Ama çok güzel.Yine saçmalamaya başladım.Hiç bir dediğini anlamadım ki.Sadece izledim.Onu izledim.Buna o kadar bağlanmamalıyım.Bir kaç gün sonra gideceğim.Ya da.Of ne diyorum ben ? 1 ay kalmama izin verir mi ki ? Tanımadığı birini evine aldı.Yarın gitsem iyi olacak.Hemen kalacak bir yer aramalıyım."


--------------------------------

Sally'den ; 
"Ne yaptım ben ? Onu odada bırakmamalıydım.Hırsız olabilir."

"Giyindin mi ? "

H ; Evet gelebilirsin.

"Tamam."
H : Tanışabilir miyiz ? Hayatımı kurtaran kişiyle tanışmak istiyorum.
"Peki."
H : Ben Harry.
"Ben Sally.Memnun oldum"
H : Bende.
H : Yarın gideceğim.

"Ne ?! Neden ?!"
H : Kalacak bir yer aramalıyım.

"Hey sen neden evden atıldın."

H: Özel konular konuşmasak ? 

"Peki."

"İstersen burada istediğin kadar kalabilirsin"

H ; Gerçekten mi ? 

"Evet,hayır,bilmiyorum."

H; Haklısın . Evine tanımadığın birini aldın.

"Öyle kötü birine benzemiyorsun."
H ; Teşekkür ederim.

"Sana sıcak bir şeyler hazırlıyım.Yağmurun altında üşümüşsündür . Otur lütfen rahatına bak. " 

-----------------------------------

Sally'den ; 
"Doğru mu yapıyorum ben ? Rahatına bak ne demek ki.Onu tanımıyorum.Ama ona güvenebileceğime eminim."

Harry'den ; 
"Bana güvendi bundan güzel şey var mı ? Ama kesin doğru yapıp yapmadığını düşünüyordur.Onu hayal kırıklığına uğratmayacağım."


"İçeçekler hazır."

H ; Teşekkür ederim.Şey...Biraz konuşabilir miyiz ? 

"Tabii ki.Oturalım konuşalım.Sorun nedir ? "

H ; Seninle beni evine alman hakkında konuşacağız.
"P-peki"
H ; Eminim şuan "doğru mu yaptım ? Yoksa yanlış mı ? " Diye düşünüyorsundur.Sana söylüyorum doğru yaptın.Bir insanın hayatını kurtardın.En doğru şeyi yaptın.Ama bana güvenemiyorsun çünkü beni tanımıyorsun.İnan bana beni tanıyınca güveneceksin.Çok iyi biriyimdir. *Harry'nin Eli Sally'nin Yanağında*

Sally'den  ; 
"Ne cevap vermeliydim ? Ne yapmalıydım ? Konuşurken yanağıma dokunan elleri ? Of ! Ne yapacağım ben."


"Biliyorum.Sana güvenebilirim."
H ; Ben.Ben.Çok teşekkür ederim. *Harry , Sally'e sarılır."


--------------------------------------

"Sana şu odayı verebilirim.Fazladan bir oda.Arkadaşlarım için saklıyordum."

H ; Teşekkür ederim. "Harry odaya girer."

"Evime hoş geldin ev arkadaşım" "Sally kapıyı çeker ve odasına gider"

-------------------------------
Sally'den ; 

"Evet artık ona güvendiğime güveniyorum."


Ev Arkadaşı || H.S. || ‪#‎Wattys2016‬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin