Pohled Rosse :
Jsme už den v Austrálii presne v Sydney. Je to tu úžasné, ale když tu není Kim tak to tu není no Dokonale.
" Ahoj Rossy."
Najedou někdo řekl, za mnou..
Byla to Alexis .... co ta tady sakra dela? Představte si, že jste v Sydney ne se svou největší láskou,ale s bývalou dětskou láskou. Dost me mrzí že tu Kim není,Uzili bychom si to tu s polu .
" Hej Rossy, nepřemýšlelej o tom co ted Kim dela a pod.... Musíme do hotelu a pak zkoušet. "
Zavolal na me netrpělivý Rocky.
V letadle toho moc nenapsal. Sedel vedle Delly a Ella. Celou cestu si povídali a pak sem tu byl i ja.
Tomuhle jsem se musel zasmát.
Šli jsme Teda do toho hotelu, byl obrovský. Měli jsem obrovský hotel a Rocky se hned svalil na postel.Zabzucel mi mobil.
SMS : Ahoj Rossy ,s Kim je to jedna Velká chyba a uvidíš sám,že se mnou je větší zábava než s Kim.
S láskou Alexis :*Ach ta Alexis. Dětska láska je pryc. Co na tom nechápe.
Neresil jsem to a sel jsme vybalovat.Pohled Rikera :
Mám šíleny plán .
" Hej Poďte jsem" Zavolal jsem na ostatní dokud byl Ross mimo.Řekl jsem jim plán a všichni souhlasili.
Pohled Rosse :
Sakra ja nemam Lunu.
" Kluci neviděli jste Lunu ?"NE tam kam jsis ji dal tam bude."
Řekla mi Delly.
Začal jsem vyvádět. Kluci se najednou začali smát.
" Haha to je fakt vtipný."
Rocky vytáhl Lunu z postele.
V tu dobu jsem myslel, že ho na miste uskrtim.
"Na me nekoukej to byl nápad Rikera." Vzal jsem polštář a hodil ho po Rikerovi. Hnde se z toho stala polštářová bitva.
Byla to sranda.. Teda jen po nás byl dost velký bordel. Měli jsme spozdeni tak jsme rychle pospíchali na zkoušku. Nas tatka řekl na recepci, aby někoho poslali uklidit do našeho pokoje.Pohled Alexis :
Rosse nějak do postele dostanu. Když bude bez Kim půjde to rychleji.
Vím kde Bydlí. Mam apartmán vedle nich. Jdu se podivat na jejich zkoušku. Rosse proste dostanu.Šla jsem na jejich zkoušku. Ross na me porad koukal. Je porad Hezký.
Pohled Rosse :
Alexis se šla podivat na naší zkoušku. Nechápu proc to dela. Po zkoušce jsem sel za ni.
" Ahoj Alexis co tu delas?"
"Ahoj no šla jsem se podivat na svého kluka. "
A dala mi pusu. Spolupracoval jsem s ni chvíli, ale sakra mam Kim. Odtáhl jsem se od ni.
" No tak Rossy na ni brzo zapomeneš.Pod jdem do klubu."
Neochotne jsem sel. Ale Alexis ve me něco probudila. Ze bych ji ještě miloval ? Ale vždyť mam Kim. Ale to co by se stalo tady by zůstalo jen tady.Takže je tady další díl. A mám na vás otázku ... Jak všichni dávají ty otázky mam to udělat i tady ? !A dyztak otázky pište az u dalšího dílů.!
Děkuji za votes a Komenty :*