27.Kapitola

697 72 12
                                    

Probudím se, ale nejprv pootevřu jedno oko a pak to druhý. Prudce se posadim, když si uvědomim co je za den a v jakou část dne jsem šla spát. Venku už je přítmí, panebože co když sem zaspala večeři?! Prudce vyletim z postele a až teď si uvědomim, že tu není Lola, protože bych jinak slyšela bolestné zakňučení nebo něco takového. Rychle se podívam na čas a zjistim, že za dvě hodiny bude osm což znamená, že za dvě hodiny už budeme mít Vánoční večeři. Oddychnu si a posadim se ke svému stolu, rozhodla jsem se, že si nalakuju nehty zase po dlouhé době.

***

Všechny nehty krom prsteníčků si nalakuji červenou barvou, nakonec si ty dva zbylé nalauji nejdříve bíle a následovně na ně udělám černé a červené puntíky různé velikosti (viz. fotka). Nechám si to schnout a mezitim jdu dolu se podívat co se tam dějě. Mamka a teta Alex zdobí stromeček, který stojí v obýváku v rohu vedle televize.

,,Ahoj.'' pozdravim je obě s úsměvem, ony mi jen kývnou na pozdrav, jsu zabrané do konverzace a tak se je rozhodnu nechat. Posadím se do křesla, ale nedá mi to, musim se zeptat.

,,Teto, kde je Lola?'' zeptám se a ona jen pokrčí rameny.

,,Asi se šla ven projít.'' řekne až podezřele klidně, jen nad tim pozvednu obočí a zvednu se z křesla, vezmu si ze stolu perníček a jdu zase nahoru do svého pokoje, aby jsem se mohla osprchovat a už se začít chystat, protože mi to většinou trvá věčnost. Jakmile dojdu do pokoje, tak uvidim Lolu, jak zasouvá svou postel, kterou měla vytáhlou úplně aby měla přístup pod postel. Založím si ruce v bok a přivřu lehce oči, sleduju co dělá. Po chvilce co tu postel srovná tak jak byla se zvedne a otočí se, lekne se tak moc, že spadne na tu svou postel. Nedávam tomu pozornost a sleduju jí se stále stejným postojem.

,,Vanesso něměla si vidět, kam si pro tebe schovávam dárky.'' vyfoukne naštvaně. Jen se pousměju a omluvně se na ní podívam.

,,Tak promiň ale já jsem měla v plánu se jít osprchovat.'' zazubim se na ní a ona si jen povzdychne.

,,Stejně jsou zabalené, takže na ně neuvidíš.'' ušklíbne se na mě a zvedne se, začne se rabovat v jejích věcech, nejspíš si hledá co si na sebe vezme. Já jí nechám a odeberu se do koupelny. Zavřu dveře a pak se začnu svlékat, nakonec vejdu do sprchy, zavřu za sebou dveře do sprchy a pustim na sebe teplou vodu, kterou pomalu naštěluju ještě na teplejší, když se mé tělo přizpůsobí. Následovně na sebe nanesu broskový tělový sprcháč a důkladně se s ním umývám. Smeji si ho a ještě tak dvakrát se s ním umyju, abych se ujistila, že po něm budu dobře vonět. Když si to smyju, tak přeju na vlasy, které si dvakrát umyju šamponem s vůní růže. Nakonec vyjdu ze sprchy obalená v ručníku a trhnu sebou, leknu se totiž Loly, který je u zrcadla a ledabyle si zkouší co by si mohla udělat na hlavě za účes.

,,Jak si se sem dostala?'' zeptam se jí, ona se na mě jen otočí a usměje se.

,,Měla jsi otevřený dveře.'' pokrčí lehce rameny a pak se začne svlékat do spodního prádla.

,,Doufám, že ti nevadí, když se tu budu připravovat pře zrcadlem.'' řeknu jí a ona jen zavrtí hlavou.

,,Jsme přece holky a nenajdu u tebe nic jiného než u sebe.'' ušklíbne se a následovně na to se zasměje. Já jdu zatim do pokoje, kde se převleču do černého spodního prádla, černých legín, které jsou potrhané, červeného svetru s Olafem. Slyšim jak v koupelně už teče voda. Jen pokrčim rameny a učešu si své vlasy, které mam po lopatky. Ano, nechala jsem si je ostříhat, když jsme s Lolou nakupovali. Chtěla jsem si je jen trochu zkrátit, ale nakonec jsem si je ostříhala víc, protože sem si řekla, že i zase zachvilku narostou a tak mi to Lola koupila jako dárek k Vánocům. Vezmu si fén a zapojím si ho v koupelně do zásuvky. Začnu si vlasy fénovat. Mam to během půl hodinky hotoví, takže si začnu ledabyle po hlavě dělat účesy. Mezitim Lola vyleze ze sprchy a jde se do pokoje také obléct. Já jsem se zatim rozhodla co si udělám. Vlasy jsem si dala do drdolu a dva pramínky jsem nechala spadat podel mých tvářích, aby mi je ohraničovali (Celý její vzhled viz fotka). Jsem s tim docela spokojená. Na řasy si jen lehce nanesu trochu řasenky a rty si namaluji rtěnkou, která má stejný odstín jako svetr. Podívám se na hodiny a zjistím, že jsem nad tim všim trávila takovou hodinu a půl, takže zachvilku už budeme mít večeři.

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat