Drumul catre liceul Canterlot parea din ce in ce mai lung si rabdarea mea se pierdea. Gandurile ma apasau si asta facea ca frica sa creasca. In masina vorbeam cu matusa mea, Caterine ,dar fara sa-mi dau seama, ajunsesem. Tremuram, deoarece nu-mi place sa stau in preajma oamenilor prea mult timp pentru ca eu...nu sunt un om. Sunt un vampir si nu vreau ca nimeni sa imi afle acest secret. Daca l-ar afla cineva, ar zice ca sunt o bestie fara inima, dar eu nu sunt asa. Eu nu sug sange cum ar trebui sa faca un vampir. Nici nu stiu cum de sunt unul. Ma gandesc ca poate parintii mei au fost, dar nu pot afla de la ei, deoarece ei au fost ucisi. As fii vrut sa stiu de cine, dar matusa mea insista sa nu-mi spuna.
Eu nu m-am intalnit niciodata cu un vampir. Nici nu am vazut unul, inafara de mine. Sunt la Canterlot de anul trecut si toti ma cred o ciudata pentru ca nu vorbesc cu nimeni. Acum, la inceputul unui an scolar nou, am sa fac la fel. Sunt un vampir, nu un om. Nu stiu cum e sa fii prietenoasa, chiar daca toti din familia mea sunt oameni.
Imi iau la revedere de la matusa mea si ma indrept spre usa clasei. Am intrat si toti ma priveau de parca credeau ca m-am mutat la alta scoala sau ceva.. . Ma asez in ultima banca ca de obicei si ascult ce preda profesorul.
La sfarsitul orelor ies in curte sa ma plimb. Ma asez pe o banca si incep sa citesc o carte, dar de-odata vine un vechi prieten pe nume James la mine..eram prieteni buni, dar el nu a mai vorbit cu mine o vreme..era singurul meu prieten.
- Te-am vazut.
-Poftim? Despre ce vorbesti?
-Colții tai..esti un vampir!
- Poftim?! James! Ce ai patit? Esti nebun?
- Esti un vampir. Recunoaste!
-Ce te-a apucat sa zici asta,omule?
- Stai linistita, te urmaresc de ceva vreme si...
Ma ridic de pe banca si incep sa tip la el
- Cum?! M-ai urmarit? De aceea nu ai mai vorbit cu mine? Ca sa ma urmaresti pe ascuns?
Ma apuca de ambele brate si ma priveste
-Te-am urmarit pentru ca mi-am dat seama ca e ceva ciudat la tine si stiu cum se comporta un vampir. Melody eu...eu sunt un vampir ca tine.
- S...Serios?!
Zambeste ironic si ma prinde de-o mana pentru a merge cu el.
-Ce incerci sa faci?
-Vreau sa-ti arat ceva. Te rog, ai incredere in mine..
-Cum naiba sa am incredere in tine? James..tu nu ai mai vorbit cu mine si te rog sa faci asta si acum..
-Sunt un vampir!
Atunci imi arata colții. Ma uit bine sa vad daca sunt falsi, dar nu erau.
-Acum mergi?
- Mda..dar sa stii ca nu merg departe.
Imi zambeste si ma trage langa el, tinandu-ma de mana.
-James..
-Da?
-Tu cum de esti vampir?
Incepe sa radă si sa se uite la mine de parca eram un copil .
- Am fost muscat. Tu cum de nu stiai? Esti si tu vampir...
-Pai..nu-mi amintesc cum de sunt unul.
Nu raspunde dar se uita la o casa ce semana destul de bine cu o cabana.
-De ce m-ai adus aici?
-Vino.
Ma ia de mana si intram in casa. Acolo erau oameni care vorbeau unii cu altii.
-Ce e aici si ce sunt cu oamenii astia?
-Ei toti sunt vampiri.
-CUM??
In acel moment toti intorc privirea spre mine . Imi era asa rusine.. Vine un baiat foarte inalt si chipes, imbracat cel mai frumos de acolo si vorbeste cu James.
-Vad ca ai adus-o..
-Da, domnule.
Baiatul inalt vine in fața mea.
- Melody, putem vorbi intre 4 ochi?
Ma uit la James care dadea din cap confirmand sa zic da.
-Sigur..
Ma duce intr-o camera .
-Deci, din cate am inteles de la James, esti vampir ca noi toti.
-Da..dar tu cine esti?
Se incrunta la mine si ofteaza..
-Cum? Nu ti-a zis? Sunt regele vampirilor si, de acum incolo vreau sa mi te adresezi numai cu "domnule" .
-Bine, dar eu nu am acceptat sa imi fii sef.
-Micuto..nu trebuie sa accepti. Odata ce ai venit la liceul Canterlot, eu iti sunt profesor , dar si stapan.
- Bine, dar cum se face ca tu nu imi erai profesor?
- Deci, uite cum sta treaba, Melody. Daca esti vampir, esti obligata sa mergi la clasa de noapte.
-Clasa de noapte?!
-Nu ma intrerupe!!
-Deci cum spuneam..esti obligata sa inveti la clasa de noapte. Tu pana acum ai invatat la clasa de zi, unde invata oamenii, de aceea nu ti-am fost profesor. La clasa de noapte invata numai vampirii. Acum ca tu inveti la clasa de noapte, esti obligata ca tu sa nu mai ai ce vorbii cu oamenii si nici sa mai mergi la clasa de zi.
-Am inteles..
-Agham.....deci clasa de zi a oamenilor incepe la 12:00 dimineata, iar clasa de noapte a vampirilor incepe la 00:00 noaptea. Scopul e ca tu sa nu fii vazuta venind, bine?
-Bine..dar eu nici nu am fost de acord sa ma mut la o alta clasa si
...
-Nu trebuie sa fii de acord! Oamenii cred ca, clasa noastra e de "oameni" foarte priceputi la matematica, asa ca pot sa zic ca tu esti buna la matematica si sa te iau in clasa mea. Eu de acum iti spun ce sa faci, ai inteles?
- Da....
-Domnule.
-Poftim?!
-Da, domnule. Ti-am zis sa imi spui asa de acum ca stii cine sunt.
-Nici nu stiu cum te cheama, domnule..
-Ma cheama Zack. Acum du-te la James. El iti va spune ce sa faci.Of..nici nu am ascultat bine ce zicea Zack. M-am pierdut in ochii lui albastrii...parul lui negru si stralucitor... Muschii..ahhh..muschii....numai la aia m-am uitat..
*Gata..acum trebuie sa nu mai fiu asa de bleaga. Baiatul vorbea serios..lucrurile care mi le-a zis erau chiar adevarate, chiar daca mi se parea o prostie*
Ies din camera si cobor niste scari , la care capat era James care ma astepta.
-Iti e pofta de niste sange acum, nu?
-Poftim?
-Nu ti-a zis ca nu ai voie sa sugi sangele oamenilor?
-Nu..dar oricum nu am baut niciodata sangele unui om.
In acel moment , ma duce intr-o camera cu un birou si cateva scaune .
-Stai jos, Melody.
Ma asez si il ascult.
-Deci, eu sunt aici ca sa te invat toate regulile pe care le avem noi pe aici.
-Uite, James, eu trebuie sa plec..matusa mea probabil e foarte ingrijorata.
Se uita la mine si ofteaza.
-Bine...dar maine vin sa te iau , ca sa te invat regulile.
-Ok, ok..bine , hai ca plec.
-Te conduc, s-a cam intunecat si nu as vrea sa patesti ceva..
In acel moment, parca nu mai era vampirul James. L-am vazut din nou pe vechiul si grijuliul meu prieten , "om" . Acela care avea mereu grija de mine, ca un frate mai mare. E adevarat ca simteam ceva pentru el, dar dupa ce s-a indepartat de mine si l-am vazut vampir , parca nu mai e la fel..ma simt asa ciudat, mai ales ca acum ma conduce acasa si mai tine si bratul pe umerii mei de parca am fii impreuna. Oare asa se poarta vampirul James? Vechiul James pe care il stiam ca om era doar o acoperire? Imi placea mult mai mult vechiul James..vampirul James e prea direct.
-Gata, am ajuns. Aici locuiesc eu
-Stiu..
-Oh, scuze. De cand nu ai mai vorbit cu mine, am crezut ca ai uitat.
-Uite, Melody, inteleg ca esti suparata pe mine din cauza ca nu te-am mai bagat in seama, dar seful imi cerea asta.
-Adica Zack?
-Cine e Zack?
-Regele. Il cheama Zack.
-El ti-a spus asta?
-Da, tie nu?
-Nu..a zis ca nimeni nu trebuie sa stie cum il cheama. Este ciudat ca tocmai tie ti-a zis numele lui.James POV.
Nu mi-a venit sa cred ca stapanul i-a zis lui Melody cum il cheama. Cand l-am intrebat eu, m-a pedepsit . Incep sa cred ca Zack simte ceva pentru Melody. Nu prea pot sa-mi dau seama cum de regele poate iubi o persoana. El e rece, nemilos si de o rautate de nedescris. Nu pot suporta ideea ca altcineva o doreste pe scumpa mea Melody. Eu o iubesc asa de mult! Trebuie sa fac ceva ca ea sa-si dea seama asta. Trebuie sa fiu impreuna cu ea inainte sa mi-o ia Zack.
-Ma rog..eu trebuie sa intru in casa, James. Ne vedem maine. Noapte buna!
-Noapte buna, scumpo!
Dupa aceste cuvinte, ma cuprinde de talie si fara sa-mi dau seama, ma sarută si dupa plecă fara sa mai zica nimic.
Am ramas incremenita. James sa ma sarute? Stai..eu eram cea care simtea ceva pentru el. Oare el crede ca suntem un cuplu?
Toate aceste intrebari m-au măcinat toata noaptea , ignorand faptul ca am gasit-o pe matusa mea plangand deoarece nu mai veneam si crezand ca eu sunt moarta .. Pana la urma adorm si toate aceste ganduri dispar.
CITEȘTI
The dark
VampireMelody este o fată vampir care invata la un liceu neobisnuit. Ea nu vorbea cu nimeni si toata lumea o credea o ciudata, de aceea este observata de un baiat misterios.