30.Kapitola

479 63 19
                                    

Petrovo pohled:

Začal som sa prebúdzať,pootvoril som jedno oko a zistil som,že nie som doma ani nikde kde to poznám. Za sebou som cítil pohyb a tak som sa otočil. Ležala tam Emma a usmievala sa na mňa. Príšerne ma tým pohybom rozbolela hlava.

,,Dobré ráno zlatíčko..."povedala a chcela ma pohladkať, ale ja som jej prudko a pevne chytil ruku.

,,Nedotýkaj sa ma" zasyčal som na ňu a prudko sa posadil, ale to som robiť nemal, pretože sa mi urobilo hrozne zle a mal som pocit, že mi explóduje hlava.

,,Co ti je broučku?" spýtala sa vydesene, bolo vidno, ako to hrá, pretočil som nad ňou oči a rýchlo vstal. Začal som sa rýchlo obliekať.

,,Ty mrcha...bol som opitý a ty si to využila"zavrčal som na ňu dosť hlasno.

,,Ne, ne, ne..."povedala so zdvihnutým ukazovákom mávala pred sebou. Postavila sa,mala okolo seba omotanú deku.

,,Toto byla jen sladká odplata." povedala mi a ja som sa na ňu nechápavo pozrel.

,,Ta sviňě si tě nezaslouží Explo. To já jsem měla být ta, která měla být tvojí přítelkyní." povedala panovačne až som sebou zacukal.

,,Si vázne psychopat,Emma." a v tú chvíľu mi to došlo.

,,Čo si urobila?" spýtal som sa jej.Odpoveďou bol len jej hrdeľný smiech

,,Čo si kurva urobila?!" došiel som k nej,chytil za ramená a prudko s nou zatriasol

,,Jen jsem jí poslala naší spoločnou fotku." povedala a provokatívne sa usmiala. To je ale sviňa.

Naštvane som do nej strčil a to spôsobilo,že spadla na posteľ,len urazene sykla. Ďalej už neviem čo s ňou bolo,pretože som odišiel,bol som rád,že som na prvý pokus našiel dvere von. Keďže Emma býva kúsok od Vanessy, tak som sa rozbehol k jej domu, aby som jej to všetko vysvetlil.

Hneď ako som dobehol k jej domu som zazvonil na zvonček.Potom som sa zaprel dlaňami o stehná a snažil som sa vydýchať,už som sa pripravoval na ospravedlnenie.

,,Ahoj, Petře" usmiala sa na mňa Vanessina mamka,má ma rada,vraj som jej sympatický.

,,Dobrý deň. Mohol by som prosím ísť za Vanessou?" pozdravil som slušně a potom sa hneď spýtal, už dopredu som vedel,že odpoveď bude áno.

,,Jasně, že ano.Je nahoře v pokoji." usmiala sa na mňa znova a uhla z dverí.

,,Kdyby se něco dělo,budu v kuchyni." oznámila mi a odišla do kuchyne. Len som prikývol a vyzul si tenisky. Zavrel som za sebou dvere a išiel som hore po schodoch.

Keď som bol pri dverách jej izby, tak som zaťukal,ale dvere sa mierne pootvorili.

,,Vanessa?" zavolal som do medzery vo dverách.Neodpovedala mi. Vošiel som a uvidel ju ležať na posteli. Prišiel som bližšie a pohladil som ju po tvári, je nejaká bledá. Pohladil som ju jemne vankúšikmi prstov po tvári.
Až teraz som si všimol,že niečo zviera v ruke. Chytil som ju za ruku a začal jej pomaly rozovierať prsty. Nič,ešte sa neprebraka. Až teraz mi začalo dochádzať čo to drží v ruke. Moja bolesť hlavy a trocha nevoľnosti sa okamžite vytratili a mne sa zovrel žalúdok.

Ona v ruke drží balenie od práškov na spanie!Prázdne! Kurva!

Ahoooj :D Tak co? Kdo si myslel, že to takhle dopadne? :D Kdo si myslel, že se stane něco podobnýho? :D Muhahah 3:D Tak snad se vám to líbí :o :D

Omlouvám se za chyby :/

Mám vás ráda xx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat