JASMİN

13 1 0
                                    

Yine uykusuz bir akşam sabahi beynim uyanik ama gozlerimi acamiyorum gec uykuya dalmis gozlerim,once sol gozumu acarim hep,ve şukur Rabbim yine günes isigini gormeyi nasib etdin dedim  diger gozumude acip yavasca yerimden kaltim,her sabah yaptigim gibi yine yuruyuse ciktim kosucaktim guya,ama gorduyum sahne karsisinda hayretle dona kaldim,apartmanimizin tamda kapisinin onune kucucuk kiz cocugu,yavrucagin sabah sogundan burnu donmusdu,Allahim benimi siniyorsun dedim,alsam bi turlu almasam min turlu,bebegi aldim kucagima eve getirsem kendim zor gecirniyorum bu yavruya nasil bakarim,ya ise gidince kime birakirim,ama almasamda icimde hep bir vicdan yarasi sizlayacak,aldim eve getirdim,bir oda bir salon bide mutfak kucuk evim var,yeter dedim ikimizede,actim once altini temizledim,rahatladi yavrucak,o kadar guzel gozleri vardiki boncuk boncuk,sim siyah,sanki benim cocugummus gibi,sut aldim sut icirdim,sonra bi doktora gotureyim dedim en azindan cocuk kac aylik oyrenmek icin,6aylikmis,ismini merak ediyorsunuz dimi?ismini kendi ulkemin guzel isimlerinden koydum,Jasmin,anlami cok guzel kokan cicektir,cicek gibi temiz kokan guzel hayati olur insAllah dedim,ayy simdi ise nasil gidecem,saat 11oldu,zaten uc saat kec kaldim bu gun gitmesemde olur dedim,is yerimi aradim mesayi arkadasim Dilarayi,gelemiycemi soyledim,rahatsizlandim biraz yarin gelicem tamam canim iletirim mudure dedi,bi saskinlik vardi icimde,daha 23yasinda genc kizim ve bide kucuk  Jasmin girdi hayatima,bi gorseniz oyle guzel guluyorduki onun o masum melek gulusu bakislari butun dertlerimi unutduruyordu,aksam nasil oldu saat nasil gecti haberim bile olmadi,bir kac bisey aldim ona magazadan ,yikadim banyo yaptirdim guzelce giydirdim,melek gibi oldu kizim benim,gece oldu,ayaklarimin ustunde uyutdum,yanima aldim uzandim yatagima onun o mis gibi kokusunu icime cekerek uyudum,yarin beni  ne beklediyinden habersizdim.

Miyane gözlerden süzülen yaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin