1.Prezentare

586 36 5
                                    

Buna , eu sunt Britney am 17 ani si locuiesc in Londra .  Pot sa zic ca Bella ma ajuta in tot ceea ce fac . 

Am de gand ca in seara asta sa merg cu ea la un club foarte cunoscut pe nume Lavazy. Acolo am auzit ca sunt multi baieti draguti . 

Asa ca .. sa mergem . O sun pe Bella si sa ii zic sa se pregateasca . 

"Esti gata ? " 

B:" Da ies afara acum "

Pentru seara asta am ales o rochie scurta de un albastru nemaipomenit , cu un decolteu brodat cu diamante si niste platforme negre .Ajunsa in fata casei o vad pe frumoasa blondina cum iese si se repede la masina mea . 

Pornesc masina si pun GPS-ul deoarece nu am mai fost nici odata la acel club . Odata ajunse , ne dam jos din masina si intram in club . Am mers la bar si am comandat doua pahare de Vodka , dupa care ne-am asezat la masa . Multi tipi se uitau la noi de parca am fi fost vedete .

Nu am mai rezistat mult din cauza mirosului apasator de tigara si am iesit afara lasand-o pe Bella in compania unui baiat . Am luat loc pe o banca si am asteptat sa vina Bella .

Nici nu a trecut mult timp ca si imi "fluiera" telefonul . Bella , bella ... nici cinci minute nu rezisti fara mine . Scot telefonul din geanta si deschid mesajul , dar in surprinderea mea mesajul nu e de la Bella.

E un numar necunoscut  . Incep sa citesc ce imi scria si raman uimita . 

Stai ce ? Cine este acest individ . 

" Buna , am vazut ca ai iesit afara din club , de acum vei fi monitorizata mereu ... -K " 



*Hei am inceput o noua poveste , nu e cine stie ce dar sper sa va placa . Primul capitol e introductiv in ceea ce va urma . 

Scuzati ca este asa de scurt dar nu mai am inspiratie pe moment . Urmatorul capitol ma voi revansa . 

Spuneti-va parerea , chiar daca nu este una pozitiva . Ma intereseaza toate parerile voastre ^^ . * 

P.S : la media aveti poza cu Britney . 


Mesajele lui -KUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum