Noone deserves to suffer.. but y'know you can't choose your mind.
Když Gerard s Frankem jedou do domu jeho matky, zmocňuje se Gerarda pocit paniky.. mírně se mu zrychluje dech.
Vzpomíná na všechny věci co se v tom domě staly a zajímá ho jestli se ten dům nějak změnil, jenže to on nemůže posoudit, protože to neuvidí. Neuvidí svojí matku a taky neuvidí jejího snoubence. Zajímá ho jak na něj bude reagovat matky snoubenec a jestli je homofob.. jestli mu bude věnovat ty znechucené pohledy, o kterých ví, že je schytával na stední škole, ale Mikey mu to neříkal, protože nechtěl Gerarda zbytečně stresovat, protože by to Gerard neunesl. Neunesl by, že se mu smějou za něco, za co nemůže a bylo mu to způsobeno, díky kreténovi, kterého potkal v opileckém stavu na ulici.
John nepil moc, protože věděl, že když se napije je agresivní, takže Gerard byl prostě v nesprávný čas na nesprávném místě.. John si nějak potřeboval vybít svůj vztek a Gerard šel kolem.. šel kolem výkladní skříně, která se Jackovi zdála jako nejlepší přistávadlo pro kluka, který kolem procházel s cigaretou v ruce a vystrašeným šklebem na tváři.
Ale na tohle Gerard teď nechce myslet, protože to jeho zrychlenému dechu vůbec nepomáhá a Gerard si nepřeje, aby Frank zjistil, že se bojí jít do domu svojí matky a čelit jejím starostlivým pohledům a nenápadnému šeptání Mikeymu, jestli je Gerard v pořádku, protože se Gerarda bojí zeptat a ví, že mladší z bratrů se o Gerarda bojí stejně jako jeho matka, takže nemá žádný důvod jí to neříct.
A tak se stalo, že ucítil jak se auto zpomaluje a zastavuje.
Frank si nejspíš všimnul stavu, v jakém se jeho přítel nacházel a tak ho chytnul za ruku a políbil na čelo, následně opatrně vzal jeho slepeckou hůl, složil jí a dal k sobě do kapsy.. nechce, aby se Gerard cítil, že je míň než ostatní, jen díky této železné, bílé věci, kterou v blízkosti Franka vůbec nepotřebuje.
Když si všiml mírné paniky, v jeho milencovo obličeji, tak ho pohladil po tváři. Rychle obešel auto a potom co otevřel dveře, mírně poklepal na Gerardovo ruku, která byla složená na klíně a tak se ho bezeslov zeptal o povolení, pomoct mu vyškrábat se z auta a vlastně mu pomáhat celý den, což udělá moc rád.
Gerard se usměje, protože jak už předtím zmiňoval, když mu Frank poklepe na ruku, znamená to pro něj víc, než může Frank jenom tušit.
Gerard se usměje, dech se mu vrátí do normálu a moc rád přijme Frankovu ruku, která ho vyzvedne z auta a příjemně dovede před dveře jeho matky.
Gerard se zhluboka nadechne, s Frankem si proplete ruce a pevně ho stiskne, aby se ujistil, že tady mladší z páru ještě pořád je a že je zde pro něj.
Třikrát hlasitě zaklepe a mírně ztuhne, když uslyší kroky.
Hned potom co se dveře otevřou uslyší milý hlas jeho matky
"Gerarde" a poté je bez varování vtáhnout do kosti-lámajícího objetí, které nečekal a tak se mírně lekl, i přes to, že ho objímá jeho matka, nepouští Frankovu ruku, kterou stále pevně tiskne v té svojí.
Když Gerarda jeho matka pustí z objetí, upraví si sluneční brýle.
"Norm tady zatím ještě není, šel do bchodu pro pár věcí.. Mikey a Alicia už sedí v jídelně, přišli jste na čas" říká milým tónem Gerardova matka..
"A ty musíš být Frank" Zářivě se usměje na mladšího a podá si s ním ruce.
-
"Jsem ráda, že jste přišli, i potom co vás Mikey vystrašil po telefonu" řekne omluvným tónem Alicia a všichni až na Mikeyho se zasmějou.
ČTEŠ
Take Care of Me (Frerard)
FanfictionNebudu vám nic prozrazovat, pokud chcete vědět o čem to je, přečtěte si to.. V tomhle příběhu se objeví sex a sprostá mluva. Pokud se vám nelíbí číst o homosexuálech, vypadněte a už se nikdy nevracejte, protože mám alergii na homofobi. Nebude to š...