Offf yine başlıyoruz. Bir alarm sesi daha mı Off ya. Demekki bugün ben kendi odamı daha sonrada salonla mutfağı temizliyecektim. Ah ah nasıl baş ederim annemle anlaması çok zor. Alarmı kapatıp yataktan kalktım. Aşağıya kahvaltı yapmaya indim. Ama annem yoktu ve balkon kapısı sonuna kadar açıktı. Çok korkmuştum. Hemen koridorlarında bağırmaya başladım diye. Arkamdan bir ses duydum.
-Annen bir süre boyunca bu eve gelmiyecek..
Arkamı dönünce güneşle karşılaştım. Allahım beni korkuttuğu yetmiyor üstüne birde gülüyordu.
-Gülmesene güneş neden korkuttu annem nerede.
-gül teyze bugün temizlik yapmıycakmış. Sende yapmıycakmıssın.
-bunları annemmi söyledi yoksa budamı şaka?
-merak etme gül teyze söyledi. Bu şaka değil.
Tamamda annem nerde?
-ha iş bulmuş orada şu anda.
-Off anne ya yinemi iş arıyo bu kadın.
-napcan işte kadın sana bakmaya çalışıyor.
- iyide ben zaten bir işte çalışıyorum bunu sende çok iyi biliyorsun.
-ahh bilmezmiyim ben seni canım arkadaşım. Hadi okula geçkaldık. Bugün temizlik olmadığı için okula gelebilirsin. Hadi seni bekliyorum.
Ahh benim canım arkadaşım ya nede güzel arkadaşlık yaparmış bana ya. Güneşi çok seviyorum o benim en yakın arkadaşım.
Hemen bir kısakollu birde şort giydim üstünede incecik bir salaş hırka giydim çantamıda alıp çıktık.
Sınıfa girince daha ilk dersin başlamamış olduğunu görmüş oldum çünkü hoca gelmemişti derse. Hemen sırama oturdum. O sırada zeynep geldi. Bana bir kağıt verdi.
-Bir adam gönderdi bu mektupu sana. Merak Etme içini açıp bakmadım.
-çok iyisin teşekkürler.
Hemen kağıdı açtım kağıtta sadece bir kelime yazıyordu.
Düşün .....!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşün (1. Kitap Kalitesiz Olani)
ActionHande üniversite son öğrencisiydi. Mezun olup avukatlık hayalini yaşayacaktı. Ne kadarda mutluydu. Oysaki...