Yerimize oturduktan sonra bize gülümseyenlere gülümsüyorduk. İlk dakikalarda bu nasıl partidir arkadaş diye düşünsemde gözüm Yaman'a kaydı.
Oha! O yakışıklılık ne? Lacivert bir ceketin içine beyaz bir gömlek giymiş. Altına ise yine lacivert olan kumaş pantolon ve ayakkabı giymiş.(multide var:d)
!Bayılıyorum tutun beni.!
☆YAMAN☆
Naz'ı gördüğümden beri kendimde değildim. O güzellik neydi?
Gözlerimi kısıp ona baktım. Aslında sevgilisi olmasa şey.. neyse.
Sevgilisi deyince o sarı geri zeka geldi aklıma. Bence hiç yakışmıyorlar! Ayrılmalılar!
Yabancı bir slow müzik çalınca aklıma dansa kaldırma planları geldi. Ama hemen silindi. Ya yanlış anlaşılırsa? Onu geçtim redederse?
Derin bir nefes alıp cesaret topladım. KALDIRMALIYIM!
Pistte yürürken herkese gülümsüyordum. Onlarda bana. Naz'ın önüne dikilip
"Benimle dansa kalkmaya ne dersin küçük hanım?"dediğimden beri aval aval bana bakıyordu.
♡NAZ♡
Sıkıntıdan patlamak üzereyken telefonum çaldı. Arayan Mert'ti. Terasa çıktım ve açtım telefonu.
"Partiniz varmış eğleniyormusun bakalım!"konuşmasından içtiğini anladım. Mert be of!
"Mert içtin mi sen?"dediğimde güldü.
"Sanane! Sanki umrundayım."hay şansıma be ben!
"Mert! Tabi ki umrumdasın."
"Elveda Naz!"hönk! Ne hayır bunu yapmaz değil mi?
"Ne?Ne, hayır neredesin geliyorum."
"Mehyanedeyim. Sakın gelme!"
"Mert korkutuyorsun beni!"
"Görüşürüz!"kapatmaa!
DIT DIT DIT
Allah'ım ne yapacağım ben. İnşallah kendine bir şey yapmaz! Nerede olduğunu bilsem hemen gideceğim ama. Uf neyse bari içeriye gireyim.
İçeriye girip yerime oturdum. Slow bir parça çalıyordu. Tabii yine kimse beni dansa kaldırmıyor odunlar!
"Benimle dansa kalkmaya ne dersin küçük hanım?"bir oh çektim sonunda. Yüzüne baktım tam 'olur'diyecektim ama!
OMG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR VE HEMŞİRE
Diversosİki komik insanlar aynı hastanede buluşacak. Kız hemşire oğlan ise doktor. Aslında baya bir aşık olacaklar ama gururları için saklayacaklar. Tatsız olaylar, kıskanmalar büyüyecek ve anlayacaklar söylemenin vakti geldiğini. FLÖRT, SÖZLÜ, NİŞANLI, EVL...