Eğer Arasaydın Bilirdin

3.8K 191 7
                                    

Savaş gerçekten onu sevgilim sandı. Bana hiç güvenmiyormuş. Bende bana güvenmeyen birisine aşık oluyorum.

Sera ;
Hadi arkadaşlar gidelim. Nereye gidicez?
Selen ;
Alışveriş falan yaparız. Sonra yemek yer belki clube falan gideriz.
Sera ;
Giyinip geliyorum. Beni burda bekleyin.

Siyah kot şortumu giydim üzerimede beyaz bir tişört giydim ve de siyah deri çantam bir de siyah spor ayakkabılarımı giydim.

Emre ;
Aşkım çok güzel olmuşsun.
Sera ;
Tamam saol.
Emre ;
Aşkım benim arabayla gidelim.
Sera ;
Tamam.
Masal ;
Sera bi gelir misin?
Sera ;
Tamam noldu?
Masal ;
Sera bak sen benim en yakın arkadaşımsın ama Emre'ye soğuk davranıyorsun. Çocuk sana aşkım falan diyor. Sende söyle sonuçta sevgilin.
Sera ;
Baksana o benim sevgilim falan değil. Beni buraya geldiğimden beri aramadı. Üstelik ben onu sevmiyorum.Başkasını seviyorum. Hadi gidelim.

Sonunda arabaya bindik. Of bir de gelince Savaş'ı barışmaya ikna edicem.

Emre ;
Aşkım görüşmeyeli neler yaptın?
Sera ;
“Eğer arasaydın bilirdin”. Ama beni hiç aramadın ve bana aşkım deme.
Emre ;
Evet seni aramadım çünkü o okula gitmek istemediğini biliyordum. Ve biraz kafa dinlemek istersin sandım.
Sera ;
Ya öyle mi? Şuna yurtta kalan birisiyle sevgili olmak istemiyorum egom gider desene. Eğer sevgiliysek de senden ayrılıyorum. Şimdi durdur arabayı inicem.
Emre ;
Sen benden ayrılamazsın. Bunun bedelini ödüyceksin. Ve bu arada sende iyice ordaki kızlar gibi olmuşsun.
Sera ;
Beğenemedin mi? Ayrıca bunun bedelini sen ödersin. Eğer bir şey yaparsan Savaş seni mahveder kendisi psikopattır.
Emre ;
Çok korktum ya.
Sera ;
Evet bencede çok korkmalısın.

Çılgın Okulun Asi KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin