Kærester eller ikke ??

654 13 0
                                    

Vi satte os op, jeg fik pusten og så grinte vi lidt af det. Da vi var færdige med at grine, satte vi en film på. Vi så en gyser, jeg sad i mellem drengene og anede ikke om jeg skulle skrige eller grine, filmen var uhyggelig, men drenge kiggede bare på mig som om at jeg var mærkelig. Næsten hele filmen igennem sad de bare og kiggede på mig. Jeg syntes at det var underligt, men også sødt, altså jeg syntes jo også at de var søde. Da filmen var slut, kiggede jeg på drengene, først på Thor så på Anthon, de kiggede igen men mere på en mærkelig måde.
" skal vi ikke lege vandkrig" spurgte du
" jo!" Siger Thor og Anthon i munden på hinanden.
Jeg gik oven på og fandt min bikini frem og gik ud på badeværelset og skiftede, drenge havde bare underbukser på, du kom ned og ud i haven, drengene stod med åben mund og stirrede på mig.
" luk munden drenge, her er fluer" siger  jeg. De begyndte og grine, "hvad griner i af" spørger du " af dig" siger de i kor "det kommer i til at fortryde" siger jeg og sprøjtede en spand vand hen på dem, de står nu med åben mund begge to " det kommer du til at fortryde" siger de, de løb efter dig og sprøjtede vand på dig, med vand pistoler, du skreg og løb hurtigere, du løb ind i huset og ind på dit værelse, de kom ind og løb hver sin vej rund om dig, men du slap væk og løb ind på badeværelset og låste døren, de var lige i hælene på dig.
" kom nu ud" siger de i munden på hinanden " kun hvis i ikke sprøjter med vand og i ikke kilder mig" siger jeg " vi lover" siger de begge. Jeg kom ud og så på dem, de smilte og du smilte igen, i gik ud i haven og begyndte igen og du løb og løb, til sidst gav du op og lagde dig ned på jorden, de kom hen til dig og lagde sig ved siden af dig, du smilte helt vildt. " når nu vil jeg gå i bad" siger du og rejser dig op og gik inden for. Da du var færdig og kom ud stod drengene stadig i underbukser, " skal i ikke i bad" spørger jeg " jo anth du må godt først" siger Thor til Anthon " tak Leif" siger Anthon og gik i bad, Thor og jeg gik ind på mit værelse og i satte jer på din senge kant, Thor lænede sig lige så stille frem og kyssede dig, du kyssede self igen og det udviklede sig hurtig til et snav, i sad og snavede indtil Anthon råber  " Leif score", vi stoppede op og smilte til hinanden, " hvad Leif, har du glemt g fortælle mig noget??" spørger Anthon Thor om, " nej" siger mig og Thor i munden på hinanden og griner lidt. "Thor skal du ikke i bad?? " spørger jeg om " jo nu du siger det, men jeg skal lige snakke med Anthon først" siger Thor og laver tegnet kom med ud til Anthon, de gik ud og lukkede døren, du løb hen og lyttede med.

Thors synsvinkel
" hvad er der så Leif" Spørger Anth om
" jeg kan virkelig godt lide (d/n), men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det til hende" siger Thor
" åh Leif, du er uforbederlig" siger Anth
" hør bare gå hen til hende og sig hvad du føler, og spørg hende, hvis hun føler det samme" siger Anth
" hvem skal spørger mig om hvad " spørger hun. " øh... (D/N)" siger Thor
" ja Thor??" siger hun
" Anth kan du give os lidt tid alene" spørger Thor. Anthon gik ind på mit værelse og lukkede døren
" når hvad var det så Thor??" Spørger hun nysgerrigt " øh... Det er fordi, jeg ved vi kun har kendt hinanden i lidt tid, men jeg har altså fået følelser for dig" siger Jeg nervøsest " Thor, jeg har også følelser for dig" siger hun og smiler, jeg smiler tilbage. " skal... vi komme sammen" spørger Jeg hende om " ja, det kan vi da godt" siger hun. Jeg lænede mig frem og kyssede hende, det udviklede sig så til et snav, der stod vi bare og snavede, vi trak os begge fra det et stykke tid efter " jeg elsker dig"'siger jeg " jeg elsker også dig" siger hun og kysser mig, men vi bliver afbrudt af Anthon som råber " Leif har scoret" jeg grinte lidt og så gik vi ind på hendes værelse igen.
(Normal synsvinkel)
" skal vi ikke se en film" spørger jeg
" jo, men hvilken" spørger Thor
" hvad med en gysser" spørger Anthon
Thor nikker og de kigger begge på mig, "okay, vi kan godt se en gyser" siger jeg
og peger over mod en skuffe, Anthon og Thor går hen og kigger i skuffen, de tager en og sætter den på, de satte sig hen i sengen igen og jeg putter mig ind til Thor, han lægger armen om mig og vi nyder filmen, lige indtil du synes der er noget uhyggeligt og springer næsten op af sengen, Thor tager dig mere ind til ham og du ligger hoved på hans bryst, da filmen var slut, skulle Anthon hjem, Thor blev og holde mig ved selvskab, i sad i sofaen og så lidt tv og flirtede fingre, da din mor kom ind af døren.
" Hej skat, så er jeg hjemme, undskyld at det tog så lang... Tid " siger hun og kigger lidt på Thor " Hej mor, det her er Thor" siger jeg og præsentere ham.
Thor rejste sig op og gik hen og sagde pænt goddag til min mor. Hun kiggede lidt underligt over på mig og så på Thor. " er i sammen eller ??" Spørger din mor " MOR!" Siger du, Thor små grinte lidt  " ja vi er sammen" siger Thor lige pludseligt, jeg kiggede lidt mærkeligt på Thor, " nurh, hvor er i bare søde" siger din mor, du kigger på hende med store øjne " okay jeg skal nok gå nu" siger din mor " tak" siger jeg. "du må undskylde det med min mor" siger du til Thor " det skal du ikke undskylde for, hun virker rigtig sød" siger Thor " mener du det!?" Spørger jeg "ja skat, ellers havde jeg nok ikke sagt det vel?" Siger Thor " nej, det havde du vel ikke" siger jeg " nemlig" siger Thor og kysser mig blidt på munden. " vil du gerne sove her" spørger jeg Thor om " ja, hvis jeg må" siger han " MOR!?" Råber du " HVAD ER DER SKAT?" Råber din mor tilbage
" MÅ THOR GERNE SOVE HER??" råber du " JA JA" råber hun tilbage, " det ser vidst ud som om at du må" siger jeg " ja" siger Thor og råber "TAK".

Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang