Mektuplar

14 4 2
                                    

Uyandığımda masanın üstünde 2 tane mektup vardı. Hemen silkilendim ve mektubu açtım çok heycanlıydım iki mektup beklemiyordum. Mektupta şöyle yazıyordu.
" Merhaba Anya. Ben üvey annen Maria. Gerçekleri öğrendiğini duydum umarım bana kızmamışsındır. Aslında bize. Ben sana senden sakladığım sırları anlatmak itedim. Seni pek kimseyle görüştürmeme sebebim senin bu güçlerini bilen çok fazla kişi var. Senin bu güçlerini kullanmak istiyolar. Seni öldürerek.Ve sen çok farklısın. Gerçekten çok güçlü ve cesurun. Aynı annen gibi. Seni çok seviyorum. Öz çocuğum gibi. Umarım sende beni seviyosundur. Gerçek annen gibi. Kim olursan ol seni her daim seveceğim.
     Sevgilerle üvey annen Maria."
Çok duygulanmıştım gözümden bir damla yaş düştü. Eğer bu üvey annemdense diğer mektup neydi.
Diğer mektubu aldım. Açtım. Bu mektupta da şöyle yazıyordu.
" Merhaba Anya. Ben annen Eliza. Seni hep izledim ancak hiç beraber göz göze gelemedik. Bana kızgın olduğunu biliyorum. Sonuçta benim kızımsın. Seni en iyi ben bilirim. Güçlü ve cesur,işte ben. Her zaman yanında olucam. Sen görmesende hep arkandayım. Sana elimden geldiğince yardım edeceğim.
Seni çok seven annen. ELİZA."
İki annemde bana mektup yazmıştı. Hem heycanlanmıştım hemde duygulanmıştım. Üvey annemle doğru düzgün vedalaşamamıştık bile. Onu çok özlemiştim. Üvey babamı çok sevmezdim oda beni. Sanırım öz çocuğu olmadığım içinmiş.

BÜYÜK SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin