Tanışma »1«

124 11 5
                                    

●Media - Melisa & Arda

Kız geri çekildi sonra ileri gelip tekrar yumrukladı ve tekrar.. Boks antrenmanlarında hep böyleydi zaten. Stresini atmak için gerildi ve tekrar yumrukladı. Fakat o sırada eski sevgilisini düşünerek hayal dünyasına girdi. O sırada kafasına inen bir darbeyle yere serildi. Stresini atmıştı yumruklayarak fakat hayal dünyasına dalmamalıydı. Kum torbası onun yumruğuna aynı darbeyle karşılık vermişti. Kız kendini toparlamaya çalıştı. Fakat biraz zorlandı birkaç uğraşla kalkmayı başardı. Kafası şişmişti, karşsıdaki aynadan bunu görebiliyordu. Bir personelden buz istedi ve kenara çekilip oturdu. Geriye doğru yaslandı. Oturduğu koltuğun yan tarafında bir ağırlık hissetti. Kafasını ilk sağa daha sonra sola çevirip oynattı ve yanına baktı. Açıkça söylemek gerekirse çok çekici bir erkekti. Adam nazikçe "sanırım bir kaza oldu?" dedi. Kız başını salladı, çünkü konuşmaya üşeniyordu. Kafasının her yerinden ter akıyordu. Personel buzu getirdi. Kız teşekkür etti ve buzu anlına koydu. Adam tekrar "tanışmak isterim adınız neydi?" Kız bukez "Melisa" diyerek cevap verdi. Adamda "Benim adımda Arda, sanırım bu aralar çok sık görüşeceğiz" dedi. Melisa sorulu gözlerle Arda'ya baktı.

(5 oyda devamı gelir)
[2. Bölüm birazdaha uzun]
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Seni SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin