Capitolul 1

10.3K 234 15
                                    

Inainte de toate am hotarat sa ma prezint. Sunt Lis. Am 18 ani... Si da ...sunt virgina! si ce ?
Sincer sunt mandra de asta !
Liceul este o intreaga tortura pentru mine... Iar azi...Incep clasa a 12-a.
Doamne abea astept sa scap din acea inchisoare. Sunt o fire timida ... Singurii mei prieteni sunt Lola Cris si Tim. Ne stim inca de la gradinita si suntem vecini.
Toti avem ceva ciudat...
Lola este maniaca a yoga-ului asa ii spun eu. Este o fata inalta slabuta ( daaa daca face yoga ) cu parul drept saten deschis. Are un stil vestimentar destul de provocator si elegant. Si are cu ce sa se mandreasca tot liceul o doreste... Nu sunt mandra de ea... Dar un sfert au avut-o. Ma tachineaza mereu ca sunt virgina... Dar asta este eu nu ma supar.
Cris este un baiat inalt bine facut cu muschii mari si parul blond. Daca nu ar fi usor tocilar ar trece de partea popularilor. Si el ia tras-o Lolei...
Tim este Jockerul. Un baiat grasut brunet si destul de mic de statura care face contrabanda cu orice prin liceu. Pana si el ia tras-o Lolei bine era putin fumata...
In fine eu... Lis virgina liceului badjocorita de toti. Blonda cu ochii albastrii si invat destul de bine. Am un stil lejer. Un tricou larg si niste blugi ... Poate o sapca o jacheta dupa caz. Am forme mari insa imi e rusine cu ele. Sunt pudica...
Ei bine da. Merg la baie ma spal si ma imbrac in niste blugi negrii usor mulati un tricou turcuaz larg o jacheta neagra si tenisi din material asemanator blugilor . Imi prind parul cret intr-un coc neingrijit imi pun o seapca cu #Hihihi si plec.
Ma urc la volanul masinii mele minunate... O broscuta rosie... Urasc masina asta!
Am ajuns repede la liceu. Pana sa ajung la dulap meu si la prietenii mei aveam un drum lung...
Si am intrat.
- Uite cine a venit la liceu!
- Scumpo te compatimesc ai scapat de povara?
Asa spuneau ele virginitatii mele... Apoi au inceput sa rada.Mi-am bagat mainile in buzunare si am mers mai departe.
Ele erau gasca de rate cracanate a lui Kas. Cele mai fitoase fete din scoala. Tipele alea dupa ce ca sunt niste curve se mai si lauda cu asta. Gasca este formata din trei Kas bineinteles o blonda focoasa care umbla mai mult dezbracata si pe tocuri ca restul grupului. Sam o bruneta cu parul drept. Si Adina o roscata superba cu ochii verzi si rea ca siropul de tuse. Toate date cu un strat gros de glos si un machiaj strident .
Apoi urmau baschetbalisti... Oh nu! Unul din ei ma pune la perete iar eu reusesc sa scap.
- Tot virgina ramane asta !
Ajung intr-un final la dulap. Il deschid si din el cade un bilet. Il deschid plictisita. Era o invitatie la o petrecere... Mda sigur nu voi merge!
- Lis!
- Heii ! Ce faceti gasca ?
- Perfect!
- Ia zi ? Vi la petrecere ?
- Drept cine ma luati ? Am inceput sa rad .
- De ce nuu? Te mai distrezi si tu!
- Daaa ieiii partyyy!!! Nu!
- Dar Lis ... Ar fi super sa fi acolo! Va fi si Spens!
Spens... Ah cel mai frumos baiat din liceu. Era cam tocilar dar nu conta.
- Ma mai gandesc...
- Ok !dupa ore vin la tine si mergem la mall.
- Dar...
- Ne vedem dupa ore !
Ufh... Se pare ca voi merge la petrecere ...

Sexul in ochii unei virgineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum