BÖLÜM 13:TESLİMİYET

617 49 22
                                    

''Galiba artık bulmamız gereken şey neden bayıldığın..'' dedi Stiles.

Beverly yine bayılmıştı ve kimseye söylemesede her bayıldığında daha güçsüz olarak ayılıyordu.Ayakta duramayacak kadar bitkin olduğundan onu Stiles'ın yatağına yatırdılar.

Stiles ilk olarak Scott'u aramıştı ama daha önce gelen Derek ve Lydia olmuştu.

Hepsi başında dikilmiş Beverly'ye bakıyordu.

Beverly'ninse canı oldukça sıkkındı.Ne olduğunu bilmemenin verdiği huzursuzluk yetmiyormuş gibi bir de bayılmalar çıkmıştı ortaya.

''Bir kez daha denersen ve ben yanında olup seni gözlemleyebilirsem...''

''Efendim?'' diye sözünü kesti Beverly,Derek'in.Hala nasıl böyle bir şey isteyebilirdi?

''Beverly,yardımcı olmaya çalışıyorum.'' dedi Derek kendini savunmak için.

Beverly yattığı yerden kalktı ve oturur bir pozisyon aldı.

''Böyle mi yardımcı oluyorsunuz?Beni denek gibi kullanarak mı?Bu şeyin beni ne hale getirdiğini göremeyecek kadar kör müsünüz!''

''Beverly yardım etmeye...''

''Yardım etmeye çalıştığınız falan yok! '' diye Malia'nın sözünü kesti Beverly. ''Siz sadece merakınızı gidermeye çalışıyorsunuz!Yardım etmek isteseydiniz beni bilmediğiniz bir şeye dönüştürmezdiniz!'' diye devam etti gergin bir şekilde.

''Ölüyordun Beverly!Tek çaremiz buydu...'' dedi Stiles.

Beverly,Stiles'a döndü.

''Ölmek istemediğimi nereden biliyordunuz?''

Onun sözlerinin üstüne kimse bir şey söyleyemedi,odada derin bir sessizlik oluştu.

Beverly yataktan çıkarak ayağa kalktı ve odadan çıkmak için kapıyı açtığında karşısında kendisine gülümseyen Kira'yı buldu.Yanında Scott ve Liam vardı.

''Ee! Neymişsin bakalım?'' diye sordu Kira aynı güler yüzlü ifadesiyle.

Beverly kan dolaşımının hızlandığını ve öfkesini daha fazla bastıramadığını hissediyordu.Güçten,sürüden başka önemsediği bir şey yok muydu bu insanların?

Ateş saçan bakışlarını Kira'ya doğrultarak ''Bir şeyim işte!Bundan sanane?'' diye tersledi onu ve merdivenlerden aşağı indi.

Scott onun neden böyle davrandığını anlamamıştı.Arkasından gitmeye kalktığında onu durduran Stiles oldu.

''Scott!''

Scott'un kendisine döndüğünü gördüğünde devam etti.

''Şu an senin ona iyi geleceğini sanmıyorum..'' dedi.

Scott yine bir şey anlamamıştı ama onu dinledi ve olduğu yerde kaldı.

Stiles,Beverly'nin onu dönüştüren kişinin Scott olduğundan dolayı ona da hırçın davranacağını düşündüğü için peşinden gitmesini istemedi.Ama yalnız kalmanında Beverly'ye iyi gelmeyeceğini biliyordu.O yüzden onun arkasından giden kendisi oldu.

Evden çıktığında biraz ileride hızlı adımlarla yürümeye devam eden Beverly'yi gördü.Koşarak ona yetişti ve temposuna ayak uydurmaya çalıştı.

''Hey!Bekle!Nereye gidiyorsun?''

Beverly'den cevap gelmedi.Stiles'ı umursamadığı belliydi ama Stiles pes etmedi.

''Beverly!Beni duyduğunu biliyorum ve cevap vermeden de gitmeyeceğim!'' dedi Stiles.

''Umurumda değilsin Stiles!Peşimi bırak!''

Triskelenin Merkezi : DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin