Bir Hiçmişim

653 54 13
                                    

Arayı açmadan hemen bölümü yazayım dedim.Neyse sizi fazla merakta bırakmayayım.İyi okumalar...

Alp Yenier-Herşeyin Ötesinde dinleyin burada lütfen.

-Şebnem-
Şu an karşımdaki Selimmiydi.Evet oydu.Koyu kahve gözlerine baktıkça kayboluyordum.Ona baktıkça kalbim sıkışıyordu.Nefes alamıyordum.Ne kadar ona sarılı kalmak istesemde geri çekildim.

"N-ne işin-"
"Deli misin sen ya?!Az kalsın araba çarpıyordu.Ben tutmasam ne olucaktı?!"
"Sanane ne ya!Ne diye karışıyorsun ki benim hayatıma!"
"Bal gibi de karışırım."
"Ne işin var burada!Neden geldin?"
"Kendi evine gelirken sizden izin mi istemeliydim?"
"Haklısın.Evini al başına çal!"
"Nereye?!"
"Evinden gidiyorum!"
"Saçmalama gel hadi -"
"Nasıl bu kadar umursamaz olabiliyorsun ya!Ben seni iki aydır görmüyorum.Senin gözlerine bakmadan iki ayım geçtı.Kokunu duyabilmek için senin yatağında yattım.Senin t-shirtlerini giydim.Ama senin gram umrunda değilmişim.Senin için bir hiçmişim."
"Şebnem ağla-"
"Dokunma bana!Bana bundan sonra yaklaşma."
"Şeb-"
"Evleniceğin kadının yanına git"
"Gidicem zaten.Evden kıyafetlerimi alıcam.Sen de ister gel ister gelme."
"Git!"

Selim
Şebnemi üzmek zorundayım.Yoksa öldürürler onu.Umursamaz gibi davranmak zorundayım.Haftaya Gözdeyle evleniyorum.Oysaki hayallerim hiç böyle olmamıştı.Şebnemi geride tek başına o sokakta yalnız bırakmak istemiyordum.Gelmiyordu.Mecburen gittim.
Arabayla eve geldim.Kapıyı Can açtı.

"Selim?"
"Eşyalarımı alıp gideceğim."
"Tamam."
"Şebneme birşey çaktır mıyorsunuz demi?"
"Hayır."
"İçim rahat değil böyle."
"Böyle olmak zorunda Almila."
"Onu ağlarken görmeye dayanamıyorum."
"Bende Kainat.Onun için sevmediğim biriyle evleniyorum."
"Neyse Şebneme daha fazla gözükmeden gideyim ben."
"Tamam."

Şebnem
Beni öylece arkasında bırakıp gitmişti.Beni sevmediğini gerçekten anladım.Yarım saat yürüdükten sonra eve geldim.Kapıyı açıcakken Selim elinde bavuluyla çıktı.Gerçekten bu evden gidiyordu.
"Ben bu evdeyim diye gidiyorsan hiç gerek yok.Ben de gidiyorum çünkü.Evinde sevdiğin kadınla yaşayabilirsin"
"Gerek yok.Biz kendimize yeni bir ev baktık zaten."
"Ö-öylemi."

Şebnemin gözleri dolmuştu.Canını yakmak istemiyorum ama zorundayım.Kendimi toparladım ve yüzüne baktım.
"Öyle onunla çok mutluyuz.Hayatımın kadınını bulduğum için çok şanslıyım."

Şebnemin ağlaması şiddetlenmişti.

"Neden yapıyorsun bunu bana?! Ben ne olacağım ha!Beni kendine aşık edip terketmek marifet mi zannediyorsun.Canım yanıyor.İçime kor düşmüş gibi.Ölüyorum anlasana."

Şebnem hali kalmamış bir şekikde yere oturmuştu.Ona dokunacakken elimi itti.

"Dokunma bana!Belki şu an aşkı için gururunu ayaklar altına almış biri olabilirim ama hepsini atlatacağım.Sen olmadan her şey daha güzel.Nefret ediyorum senden."

Canlar Şebnemin sesini duyunca dışarıya geldiler.

"Selim git artık!Kızın halini görmüyormusun?"
"Tamam gidiyorum."

Kainat
Selim gidince Şebnemin yanına çöktüm.
"Kuzum kalk artık hadi.Üşüteceksin bak."
"Rahat bırakın beni!Kimseyi görmek istemiyorum.Gidin!"
"Ama Şebnem yalnız-"
"Lütfen."
"Peki."

Herkes gittikten sonra eve girdim.Boş boş duvarlara bakınmaya başladım.

Selim
"Evleniceğimiz için o kadar mutluyum ki."
"Biliyorsun bu bir anlaşma."
"Olsun.Sen varsın ya o bana yeter."

Derinle konuşurken telefonum çaldı.Can arıyordu.

"Efendim Can?"
"Abi Şebnem evde yalnız.Bize de git dedi."
"Yalnız mı bıraktınız onu?"
"Evet."
"Ya deliricem!Ya kendine birşey yaparsa.Ya Hasan o eve girdiyse."
"Pardon abi akıl edemedik."
"Ben gidiyorum onun yanına."
"Tamam."

Şebnem
Kaç saattir duvara baktığımı bilmiyorum ama kapı sesiyle duvara bakmaya son verdim.Kimdi ki bu saatte.Yavaş adımlarla ayağımı yere sürte sürte gittim.Kapıyı açmamla şok olmuştum.
"Selim?"
"Şeb-"
"Merhaba."

Arkadan bir kız çıkmıştı.

"D-derin?"

Nasıl buldunuz bölümü gençler?

En sevdiğiniz bölüm neresi?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Playboyun İntikamı(Şebsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin