Μέρα 20η: 19 Μαρτίου

681 72 8
                                    

 Έξω από το κλασικό κτίριο που στεγάζει τις συναντήσεις της λέσχης ανάγνωσης, οι συμμετέχοντες και ουσιαστικά φίλοι κρατούν χάρτινα ποτήρια με καφέ και τσιγάρα. Η Ντι και ο Κ. δεν κρατούν ούτε τσιγάρα, ούτε καφέ, ουσιαστικά απολαμβάνουν τον ήλιο που πέφτει ζεστός στα πρόσωπά τους και την κουβέντα που έχουν μεταξύ τους.

«Πώς είναι ο Μήτσος;» ρωτάει η Ντι και ο Κ. την καθησυχάζει πώς είναι μια χαρά. Κατηγορεί το τσιγάρο και τα ξενύχτια του, «μάλλον η Μάρτζι τον ξεθεώνει» λέει και γελάει μόνος του, αναγκασμένος να σταματήσει όταν συνειδητοποιεί ότι η Ντι δεν το βρίσκει αστείο. Παρατηρεί τους μαύρους κύκλους πίσω από τα μεγάλα της γυαλιά και το σχολιάζει. «Χτες το βράδυ, ήρθε η Μόνικα σπίτι μου. Κοιμηθήκαμε μαζί. Κάποιος ανόητος της στέλνει απειλητικά μηνύματα στον υπολογιστή της και έχει τρομοκρατηθεί».

«Πάει σε κάποιον το μυαλό της, κανένας θαυμαστής μήπως; Τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος σκεφτήκατε να την ενημερώσετε; Κάνουν πολύ καλή δουλειά, έχω ακούσει». Η Ντι είναι πολύ διακριτική για να αποκαλύψει την προσωπική ιστορία της φίλης της. Περιορίζεται στο να απαντήσει ότι θα μπορούσε να είναι ο καθένας. Η κουβέντα τους διακόπτεται απότομα όταν κάποιος τους φωνάζει να μπουν μέσα.

Στον κύκλο που κάθονται, η Ντι έχει απέναντι της τον Κ. Προσπαθεί να μην τον κοιτάξει και ασχολείται με μια κυπαρισσιά κλωστή που προεξέχει στην άκρη του φορέματός της. Μετά κοιτάζει το ρολόι της με το καρό λουράκι και εστιάζει την προσοχή της στην κίνηση των δεικτών του. Η συζήτηση στρέφεται γύρω από τους ρομαντικούς και τον έρωτα, οι κυρίες της ομήγυρης είναι ενθουσιασμένες με τη συζήτηση. Δειλά η Ντι σηκώνει το βλέμμα της προς τον Κ. και έκπληκτη διαπιστώνει πως εκείνος ήδη την κοιτάζει. Της χαμογελάει πονηρά σαν να την τσάκωσε μόλις να κάνει κάποια αταξία. Εκείνη νευριάζει που της το κάνει αυτό και παράλληλα αγχώνεται. Τα πόδια της τρέμουν και η κλωστούλα ανεμίζει παραδομένη στο φύσημα κάποιου αόρατου ανεμιστήρα.

«Θα ήθελα να ρωτήσω τη δεσποινίδα Ντι» ακούει τη φωνή του Κ. «ποια είναι η γνώμη της για τον έρωτα;» Εκείνη νιώθει να βυθίζεται ακόμη περισσότερο στην άβυσσο του χαοτικού της άγχους. «Του έρωτα;» ρωτά σχεδόν ξεψυχισμένα. «Του έρωτα στα έργα του Πασκάλ Μπρυκνέρ φυσικά» απαντά εκείνος και της κλείνει το μάτι.

DilemmaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant