Lacrimi

43 5 4
                                    

Amily :

Îngândurată ! Speriata ! Bulversată ! Astea sunt doar unele stări in care ma aflu ! Toată viata mea este si a fost o minciuna ! Si iată-mă aici ! Stand in casa unui demon trimis pe pamant de către dracu însuși sa ma omoare !

Nu stiu ce sa mai cred ! Nu stiu ce sa mai fac ! Sunt o bucata vie de carne plina de emoții de necontrolat ! Mâinile imi tremura iar bătăile inimii imi sunt alerte !
Să-mi fie frica de el ca ma va omor sau sa stau calma si sa vad ce se întâmpla !

Nu am închis un ochi toată noaptea. Stau si privesc in gol in același poziție de 11 ore ! Sunt bulversată deal binelea !

Usa se deschide dar nu bag de seama ! Nu mișc nici un mușchi ! Atâtea întrebări , toate fara nici măcar un răspuns care sa ma mulțumească !

Simnt cum doua brate ma înconjoara ! Deși îmbrățisarea asta vine de la un demon al întunericului este cea mai călduroasă , primitoare si adevarata îmbrățișare pe cere am primit-o !

Din instinct ii raspund la aceasta dând drumul lacrimilor pe care am ezitat toată noaptea sa le las sa cada ! Imi ascund fata in scobitura gâtului sau suspinând !

-Nu stiu cine mai sunt ! Nu stiu ce mai simnt ! Ce sa fac? Ma trezesc vorbind ! Dar de ce ma deschid tocmai in fata lui !

-Cum adică ? Întreaba el nedumerit rupând îmbrățisarea ! Brusc simteam răcoarea si dorul de caldura trupească a sa ! Il vroiam aproape ?

-Ce sunt eu ? Sunt om sau inger ? Toată viata mea este o minciuna ! Am trăit ca un om , am învățat ca unul , m-am dezvoltat ca unul si cu toate astea eu nu fac parte din lumea lor !

Las capul in jos plângând din ce in ce mai tare ! Il strangeam si ma jucam cu mana lui stânga !

-Hei! Totul o sa fie bine ! Mana sa dreapta se aseaza sub bărbia mea ridicându-mi capul astfel incat sa il pot privi in ochi ! Imaginile imi erau in ceata din cauza lacrimilor care stăteau sa cada !

-Tu esti tu ! Specială in felul tau ! Tu esti diferită ! Asta nu inseamna ca nu faci parte din lumea asta ! Inseamna doar ca faci parte din doua lumi ! Doua lumi radical diferite dar care te au in comun pe tine ! O ființa creată din doua bucăți diferite care formează un întreg !

Ascult cu multa atenție cuvintele lui care imi încălzeau sufletul ! Este cel mai frumos lucru pe care mi la spus cineva ! Dar nu pot sa nu ma abțin sa nu intreb ceva ce ma macină de cand am aflat ce este !

-De ce esti bun cu mine ? Adică de ce nu ma omori ? Ai avut o mulțime de ocazii !

-Adevarul este ca ...... ! Pur si simplu ......! Cred ca simnt nevoia de a te sti in siguranta !

Arron :

Cand o vad plângând sau suferind simnt ceva ce nu credeam ca voi simți vreodată ! Ma uit in ochii ei si toată ura si disprețul din mine dispare lăsând loc dorinței de a o proteja ! De a o sti bine , si de dorința ca acei ochii superbi sa nu mai fie pătați de lacrimi nici o data !

O ridic usor de pe pat si o duc in stilul miresei pana in bucatarie ! Am așezat-o pe un scaun ca sa pot pregăti micul dejun !

-Cum ai dormit ? O intreb deși stiu răspunsul ! Ma enervează ca a stat toată noaptea spunând ca nu are nici un rost !

-Am dormit foarte bine ! Spune ea cu un glas stins ! Ii așez farfuria in fata aceasta mulțumindu-mi !

Ma așez langa ea si încep sa beau din cafeaua mea !

-De ce ma minți ? Stiu ca nu ai dormit toată noaptea ! Spun eu uitânduma pe fereastra evitându privirea ! Dar pot spune cu mana pe inima ca are o fata uimita !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragostea nu moareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum