Capitolul 1-Destinul vraciului~de Joseph Delany

233 15 11
                                    

Pur şi simpu ador cartea asta . Este al 8-lea volum din Cronicile Wardstone , o serie de cărţi mai puţin cunoscută decât Harry Potter sau Twilight Saga (dar nu vă faceţi griji , o să vorbesc şi despre ele).

"Destinul vraciului" este practic ultima carte din Cronicile Wardstone . Primul volum se numeste "Ucenicul vraciului" , după care urmează "Blestemul vraciului" , "Secretul vraciului" , "Bătălia varciului" , "Greşeala vraciului" , "Sacrificiul vraciului" , "Coşmarul vraciului" şi în sfârşit "Destinul vraciului" . În afară de aceste cărţi mai există "Poveştile vraciului : Vrăjitoarele" şi "Amintirile vraciului".

Acum probabil vă întrebaţi de ce am ănceput cu ultima carte . Ei bine , la început nu ştiam că face parte dintr-o serie pentru că nu scria vreun număr pe copertă care să-mi indice că e a 8-a carte . A fost oarecum o greşeală să încep cu ultimul volum , vă daţi şi voi seama .

În Cronicile Wardstone se povestesc aventurile vraciului Gregory şi a ucenicului său , Tom Ward . Trebuie să menţionez că pe spatele cărţii scrie "A nu se citi după miezul nopţii !". Înfricoşător , nu ? Acest edvertisment chiar ar trebui ascultat , şi nu pentru că o să vă sară din dulap vreo vrajitoare , din cauya vreunei incantaţii , nici vorbă , dar o să vă cam speriaţi dacă o citiţi noaptea târyiu . O spun din proprie experienţă pentru că am nesocotit şi eu o dată advertismentul , o singură dată ...

Mai mult nu vreau să vă povestesc . Totuşi sper că cele de mai sus v-au determinat sa citiţi cărţile . Promit că o să citesc şi eu celelalte cărţi si o să vă spun câte ceva despre ele .

Acesta este primul capitol , aşa că vă rog să fiţi îngăduitori . Dacă v-a plăcut , nu uitaţi să votaţi pentru povestire .

Books=my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum