Okul (neler oluyor?)

74 28 11
                                    

Arkadaşlar telefondan girdiğim için yazım kurallarina pek dikkat edemicem.

Biz üniversite ikiye gidiyoruz.bu gün ikinci senemizin ilk günü. Okulun kapısına geldik. Cok gürültü vardı.hunharca atılan kahkahalar, buğulu sesler ve hırlamalar. Boş boş okula bakıyorduk.

Aleyna: ne bu gürültü?

Simge: anlarız şimdi.
Içeri girdik herkes garipti , garip davranıp garip bakıyorlardi. Ben "bunlarda kim?"diye sordum.gerçi kızlar nerden bilecekti ki ? Sustular.bir tanesi yanıma geliyordu, biraz korktum.neden geliyordu?yanimdan geçti, geçerken de omzuma çarptı. bende "dikkat etsene be hayvan!" Diye bağırdım.bir anda arkasını döndü ve "hahag" gibi bir ses çıkarttı ve gitti. Neydi bu şimdi? Hepimiz etrafımıza bakıyorduk.
Aleyna gülerek" şunlara bak ya zombi gibiler" dedi. Selinle ben ona bi bakış attık. Ben böyle bi durumda nasıl gulebiliyor diye düşünürken simge aklımdan geçeni aleyna ya sordu .Aleyna bu soruya cevap vermedi. Onun yerine;" ş-şuna bb-bakın bize nasıl bakıyor."dedi.
Simge:hani nerde? Kim bakıyor?
Aleyna"işte şurda " diye işaret etti.
Gerçekten de dik dik bize bakıyordu.bir süre sonra takmamaya başladık.Aleyna biraz tırsaktı.onun abartısı işte. Ben bi anda bağırmaya başladım.
Aah yeter be!bune böyle? Kamera şakası mı?

Simge:tamam sakin ol. Anlarız sonunda.

Aleyna: kızlar en iyi si müdüre gitmek.
Müdür gökçe hanımın odasına gittik. Simge tam kapıyı tıklayacakken ben "durun kızlar!"diye bağırdım. Kapının sağ üst tarafındaki yazıyı okudum.orada müdür Bozani KOPAL yazıyordu.
Simge: bu nasıl isim böyle?
Ben:ismi boşver müdür değişmiş. Kim bu ?
Aleyna:her kimse herşey onun başının altından çıkıyor...
Fısıltılı konuşmamız böyle devam etti bi süre sonra ben "neyse içeri girelim kimmiş öğrenelim bakalım" dedim.
Içeri girdik. Içerisi sauna gibiydi; nemli ve sıcak. Değişik baharatlar filan vardı. Gerçi baharat olduğundan emin de degildim. Kimdi bunu yapan?
...

INTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin