Part 1

2.1K 34 23
                                    

Alle børnene gik over vejen undtagen Peter han manglede en meter og de to piger manglede 4 og Rolf blev kørt over af en golf men det værste for Leo han blev kørt over af en Ford Mondeo.

Hvad er det der går går og kommer ingen vejne. En blondine i en svingdør.

Alle børnene gik i svømmehallen undtaget Åge han bollede en måge.

Alle børnene sad på julemandens skød undtaget nik han sad på hans pik.
Hvad er det der bliver mindre og mindre. En baby der rær hår med en kartoffelskræller.

Alle børnene kom ud af sodavandsfabrikken undtaget aske han var proppet på flaske.

Alle børnene kiggede ned i blenderen undtaget Bob han kiggede op.

Hvad sagde kaninen til mumien. Mmmmmm en forårsrulle.

Alle børnene gik over lorten undtaget Saddam han satte sig ned og sagde nam nam.

Alle børnene gik over lorten undtaget Bob han slikkede den op.

Hvad kalder man en død blondine i et skab. Sidste års vinder af gemmeleg.

Hvorfor skriger blondinen inde fra computeren. Fordi hun har set musen.

Hvorfor faldt blondinen ned af skrivebordet. Fordi hun prøvede at gå på internettet.

Der kom en blondine ind i en gardinbutik og spurte om hun måtte få nogle gardiner til sin computer. Så sagde manden man kan da ikke få gardiner til sin computer. Så sagde blondinen jo for jeg har ligsom Windows.

Hvordan får man en blondine ned fra en lygtepæl. Man vinger til hende.

Der var en gang to skilte. Så spurte det ene skilt det andet skilt er du gift nej jeg er skilt.

Hvor mange døde babyer skal der til for at male et hus. Det kommer an på hvor hårdt man kaster.

Jokes og vittighederWhere stories live. Discover now