Capitolul 4

4.9K 157 0
                                    

         - Nu nu nu nu nu nu nu nu !!!!!

         Spens iese din camera usor ciufulit si bine satisfacut. O lua de mijloc si mersera spre masa lor. Dar nu inainte sa treaca pe langa mine si sa se uite cu privirea aceea de superioritate cu care se uita la mine de fiecare data pufnind.

         - Ce te uiti ? virgino !

        Dadea din cur si mergea cracanata. I-as fi zis vreo doua... dar ar fi durat o vesnicie sa imi termin discursul...

        - Ce catea ! Esti bine ?

        - De ce nu as fi ?

       Adevarul e ca ma saturasem de afurisita aia pana peste cap. Dar oricum este prea tarziu ca sa fac ceva... chiar daca as face si eu sex... nu ar crede si tot asta mi-ar spune. Dar pana la urma ce ii pasa ei ? As vrea sa dispara! Nu ca as fi avut vreo sansa cu Spens ... dar auzise ca imi place de el mai mult ca sigur. Are o gramada de tocilari care o slujesc si spera ca poate se va indragosti de vreunul... De cand o stiu mi-a luat tot... de la pixuri pana la prietene. Ea mi-a luat curajul.. fericirea. Ma distrus !

       

        - Da ! Nu vin la petrecerea aia de doi bani !

       Inainte ca cineva sa spuna ceva m-am ridicat si am plecat lasandui vorbele Lolei in aer.

       In sfarsit orele sunt gata. In sfarsit acasa ! 

       Huh!

       Apas pe clanta si era deschis. Sigur e mama acasa. Erau niste haine pe jos insirate peste tot si lumanari aprinse.

       - AHHHH !!!

       - Ooooo sper ca glumesti!

       Am iesit din casa nesuportand zgomotele. 

      - Hei Lis !

      Cris Lola si Tim au plecat mai tarziu de la scoala.

      - Ce faci aici ?

      - Mama si-o trage cu noul ei iubit sus...

      Cris pufnii in ras dar primii coate de la Tim si Lola.

     - Hei nu scapi asa usor ,sti nu ?

    - Imi imaginez.

    - Vi la petrecere cu noi si gata! Va fi cea mai tare noapte vei vedea!

    Au tras de mine sa le spun ca da ... si au reusit sa scoata afurisitele astea de litere de la mine.

   - Ce zici de o cafea ? Pari obosita.

    Am inceput sa ranjesc ca un copil mic.

   - Cu bezele ?

   - Bineinteles !

     Am mers toti la Tim acasa. Avea o casa mare plina cu tot ce vrei si ce nu vrei. Daca intr-o zi mi-ar zice ca a gasit o mumie l-as crede. Parintii sai sunt niste oameni destul de importanti si de asemeni niste mari colectionari. Dar pe Tim nu il deranja. Ce aduceau ai lui acasa vindea el la scoala.

Ne-am uitat cu totii la un film si apoi am mers cu totii acasa.

    - Te rog sa fi terminat... te rog , te rog, te rog...! Huh e liniste.

    Am mers in camera mea si am adormit imediat. Linistea nu a durat insa.. telefonul a sunat si ... era Lola

     - Da !

     - Ajutor Lis !!!!

    

   

        

Sexul in ochii unei virgineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum