Oké, ik ga geen hele speech houden als dankwoord, maar ik wil toch eventjes een paar mensen bedanken en even iets kort zeggen.
Mijn eerste echt voltooide verhaal, op Wattpad. Ik ben hier best wel trots op. Toen ik dit boek begin had ik één duidelijk doel, elk stukje eindigen met dus, wat me ook gelukt is. Soms niet helemaal maar wel zo goed mogelijk. Ook had ik echt geen idee waar het precies over moest ging, de eerste stukje liggen totaal van elkaar af, maar maken in uiteindelijk het geheel. Ik ben trots om te zeggen dat ik dit verhaal afgerond heb, en ben nu een nieuw kort verhaal begonnen. Het is zeer cliché, iets waar ik normaal niet zo van ben, maar het heeft een doel net zoals Dus. En verder ga ik nu wat mensen bedanken:
Ik wil itsjustmila bedanken voor alle steun.
Ik wil hartjeee bedanken voor het idee voor het opstarten van een kort verhaalIk wil snur57 bedanken voor alles wat zij voor mij betekent heeft.
En dan wil ik jullie allemaal bedanken voor alle comments en votes.
Ik wil de stille lezers bedanken, de luidruchtige lezers en mijn moeder, die zo lang heeft zitten zeuren totdat ze het toch te lezen kreeg.(Ik heb ook de vraag gekregen, van @xShanaira , of er een gevolg komt, maar helaas. Nee er komt geen vervolg)
Oké, ik heb niet echt een idee hoe ik dit moet afsluiten en ik ben toch geëindigd bij iets wat ik niet wou: het dankwoord is langer dan het boek zelf.
Ook ben ik net twee nieuwe boeken begonnen, waar ik me met alle liefde op stort maar ik denk erover na om Wattpad even aan de kant te leggen. Ik wil een goed schooljaar starten, dus veel leren en dat gaat niet makkelijk met Wattpad om me heen. En als ik terug ben, dan zullen er nieuwe boeken zijn waar ik me op kan richten. 'Als de honing op is' en 'The January Sun' worden echt nog wel geupdate maar staan voor nu dan op 'on hold'. Ik ga echt iedereen super erg missen, maar niet getreurd ik kom terug met meer!
Ik hoop dat ik niet slaapverwekkend ben geweest,
Groetjes,
T.
JE LEEST
Dus #1
Historia Corta"Dus," zei zij. "Dus," antwoordde hij. Voltooid op: 05-09-15 Cover Credits: @blurryobrien hoogste ranking: #49 in kort verhaal #27 in kort verhaal #19 in kort verhaal ...