SEN!

112 9 4
                                    

yatağımdan kalktım erken yattığım için gece kalktım yatağa oturdum gözlerimi ovaladım. Etrafıma bakıyordum ki kanepemde birini gördüm ve görmemle çıktık atmam bir oldu ama çığlığım yarıda kesildi. Ağzımı bir el kapatmıştı. Bana bakan yüze baktım.

Tahmin ettiğim iki kişide değildi ben bu kişiyi tanımıyorum

"Komsonoz? "ağzım kapalı anca böyle konuşabildim. Elini yavaşça ağzımdan çekti.

" merhaba. Ben seni biryere götürmeliyim. İstemeden de olsa. Ama canım için bunu yapmalıyım. Kusura bakmayın majesteleri. " önümde saygıyla eğildi elimi öptü ve öptükten sonra ani bir şekilde elimi çekti ve kucağına aldı.

Elini şıklattı ve bir anda başka bir yere geldik ben bir yerde bağlıyım ve şuan karşımda derin dikiliyordu.

" ahh jane seni çok özlemişim biliyormusun. Ahh çok yazık öleceksin. Senin özel olduğunu biliyordum tabikide ben vampir olmama rağmen bütün vampirleri öldürmek ve sonlarını getirmek istiyorum. Bu yüzden insanlarla bir anlaşma yaptım beni öldürmemeleri için. " dedi. Sonra bana doğru bir bıçak fırlattı.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Çığlıkla yataktan kalktım. Allah'ım bu bir rüyaydı. Ohhh çok rahatladım. Sabah olmuştu. Saat sabahın 5'iydi. Okula gitmeme daha 2 saat vardı en iyisi yavaş yavaş hazırlanayım. Banyoya gittim güzelce bir duş aldım. Altıma gri bir darpaça pantolon üstüme ise beyaz bir yarım tişört giydim. Saçlarını üstünden hafifçe düzleştirici ile geçtim ve dalgalı hale getirdim. Yüzüme hafif bir makyaj yaptım.
Aşağıya indim ve dolaptan kahvaltıları çıkartıp masaya koydum. Anlaşılan bizimkiler daha uyuyorlardı. Onları çokta umursadığım söyleyemezdi.

Çantamı alıp konverslerimi giydim. Daha 1 saat vardı. Bende yürüyerek gitmeye karar verdim. *yalnız bu kız Alkın'ı unuttu* yavaş yavaş yürüdüm. 5-10 dk sonra hala yürüyordum ama arkamdan beni çağıran bir ses geldi. Arkamı döndüğümde neye uğradığımı şaşırdım. Birisi kollarını ban sardı. Dur bu vücudu ve bu kokuyu tanıyorum.
"Alkın?"

" buyrun benim" bende kollarımı sardım. Sonra kollarımı geri çektim. Eller hala belimdeydi benimkide boynunda.

" Aaaa ben seni tamamen unuttum. Yoksa seni beklerdim." dedim.

" Bak işte bir cezayı hakediyorsun artık. Hem benden izinsiz beni öpüyorsun. Hem de beni beklemiyorsun."

Bende yaptıklarıma karşılık onun yanağından öptüm. Güldü ve konuşmaya başladı.

" Aaaa bak bu ikinciyi affettirdi. Ama aynı şeyi birinci için söyleyemem. Ayrıca sadece bukadarcık mı? Bu bana yetmez."

Şaşkınca suratına bakıyordum. Ne yapmamı bekliyordu.

" ne yapmamı bekliyorsun?"

" bunu" dedi ve dudaklarını benimkilerin üzerine yerleştirdi. Bir süre karşılık verdim sonra ilk ben geri çekildim.

" Hadi gidelim" dedim. Elimizi birleştirdi ve okula doğru yürüdük. Öğle arasına kadar güzel geçti. Öğle arasında beraber bahçeye gittik ve çimenlere oturduk. Ben bağdaş kurdum Alkın sa bacaklarıma yattı. Allahtan ağaca yaslanmıştım. Alkın'ın gözleri kapalıydı.

" Alkın ?"

" Hıı?"

" Ben bunu anlatmalıyım galiba. - gözlerini açtı ve beni dinlemeye başladı-"

" Her ne olduysa anlat benden bir şey saklama Jane"

" pekala" dedim ve rüyamı anlatmaya başladım.

Kanla Sonsuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin