"İyimisin?"
"Bak çok özur dilerim ama ben...ben seninle olamam beni sevme lütfen!"
Bu sesler kulagimda yankilanirken gözlerimi kırpistirdim karsimdaki Rüzgar'dı.
Rüzgar.Bana hala 'beni sevme' diyordu anlamiyorum beni hiç mi sevemez?
"Demek uyandin"
"Git basimdan"diye mirildandim.
Onu şuan gercekten istemiyordum sadece yalniz kalmam gerekti."Gitmem bak o gorduklerin bi andi ama ben senden..."
"Hoslanmiyorsun biliyorum zaten bende senden hoslanmiyorum merak etme istedigin kızla git takıl!"
"Ama..."
"Ama ne ? Ben hastayim diye boyle davraniyosun davranma sakın bidaha yapma uzak dur benden uzak dur!!"
"Bak Yaz yapma bôyle"
"Yaparim istedigimi yaparim şimdi git defol!"
Bana iyice yaklasti ve elleri ellerimi buldu.
"Çek elini üstumden seni sevmiyorum seni sevmiyorum seni sevmiyorum senden nefret ediyorummmmmmmm!"
"Benden nefret edemezsin!"
"Neden? Yine mi kullanip atarsin beni yok öyle ruzgar bey şimdi benim zamanimi calma defol git!"
"Peki tek bisey soyle gozlerimin icine bakarak 'seni sevmiyorum' de"
"Ondan kolay ne var? 'Seni sevmiyorumm' "
Soylemistim iste.
Ama gozyaslarimin akmasina engel olamamistim.
O ise odadan cikmisti.Hayatimin en buyuk hatasini yapmistim aşık olmustum!
------
Sevdiginiz kisiden uzun süredir haber alamamak ne kotu bi duygu bilir misiniz?
Aramadi bile.
Son sozlerim susmasini saglamis belli ki...Sabah sabah enerjimi toplamak amaciyla disari yuruyuse ciktim.
Hastaneden dun cikmistim.
Annemlerin haberi yoktu.
Aman olmasin!Parkta banka dinlenmek icin oturdugumda spor aletinde olan bir kac erkek gordum ancak spor degilde daha cok sohbet ediyor gibiydiler bazilarinin ellerinde pöfledikleri sigaralar vardi.
Burada daha fazla durmak istemedigimden arkami donerek yoluma baktim.
O sırada duydugum ses durmama neden oldu."Slmm arkadaslar!"
Arkami donmemle onu gormem bir oldu.
Ne kadar da neşeliydi.
Ben...beni ise ...
Hic dusunmuyordu beni .
Bence onun derdi sadece sevilmek ama sevmek hayir bu kelime ona zıt olan bi kelime.İyice odaklanarak parktan çıktım ancak kendiminde bilmedigi bi his beni arkama baktiriyordu o sirada parka bi kac kız geldigini gordum.
Bir kaci bir gruba gitti . sarisin olanda ruzgarin yanina gitti kolunu ona doladi ve yanagina opucukler birakmaya basladi.
Yine dayanamamistim aglamistim.
Bunu ikidebir soyluyorum ama "Beni Hic mi Dusunmuyor?"Bunlari dusunurken arkamdan kaykayla gelen bi cocuk gordum benim yaslarimdaydi.
"Ne yapiyorsun burada?"
"Sanane!"
"Onlari dikizliyorsun."
"Kimleri ?"
" Erkekleri!"
"Hayir öyle geciyodum ben neyse ya hoscakal!""Burak"
"Ne?"
"Adım Burak Senin?"
"Adim Yaz tamam mi?"
"Buralarda misin?"
"Neyin peşindesin?"
"Senin!"
"So...sonra gorusuruz."
Oradan ayrilmistim ne demisti bu cocuk bana ?!?
ÇOK GUZEL BOLUMDU SİZCE?
VOTE VE YORUMLARİ BEKLİYORUM :):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ (Kısaltıldı)
ChickLit"Nedense hep senin yaninda guluyorum hem o gozlerin kadar guleyim yeter" "gozlerimin guldugunu nerden biliyorsun?" "cunku yanimdasin" "herseyi cok biliyorsun" "bilmeyeyim mi?" "bilme!"