Doamne , sunt in camera si nu mai pot de nervi . Ai mei vor sa ne mutam in Romania , am incercat sa le explic ca aici am prietenii si atatea amintiri dar degeaba ... acum sunt in camera mea , plang si imi fac bagajul . "MULTUMESC MAMA SI TATA".
A da , am uitat sa ma prezint . Sunt Alice , dar toti imi zic Ali . Am 14 ani , si locuiesc , sau pardon , locuiam , in New York. Cu greu imi termin bagajul ... imi iau la revedere de la casa si ies pe usa cu lacrimi in ochi .
*ajungem la aeroport"
Cu lacrimi in ochi ma urc in avion , se pare ca nu era 1 aprilie sau vreo' gluma proasta ... noi chiar ne mutam . dupa 3-4 ore ajung ... ai mei deja au rugat niste prieteni de familie sa ne cumpere un apartament ... mhm pare un cartier dragut . sunt langa liceul unde o sa invat . Imi las bagajul si ies afara poate ma cunosc si eu cu cineva ... macar un caine . cum ies din bloc vad un rand de cam 5-6 copii . par cam de aceasi varsta ... ma bag in seama cu o fata .. ii spun cum ma cheama , cati ani am si ca abia m-am mutat. pareau toti extrem de draguti , s-ai oferit sa imi arate cartierul si sa ma prezinte altor copii . La sfarsitul zile imi dau seama ca am ajuns sa cunosc tot cartierul dar pe ei nu *jenaant* asa ca deschid subiectul.
eu: amm , auziti ... pe voi cum va cheama ? :)) si .. cam cati ani aveti ? :))
am aflat ca Jasmine si Jake au 15 ani , iar Simon , Jim , Denisse , Kate si Cati au 14 ani ca mine . Tot atunci am aflat si facebook-urile lor , numere de telefon sunt foare de treaba :) . am stat , am vorbit si fara sa ne dam seama s-a lasat seara si ploaia incepuse . ne-am impartit , am aflta ca stau in bloc cu Cati , Jake si Jim asa ca noi 4 plecam impreuna iar ceilalti ... treba lor :))) Pe drum Cati a ramas in spate cu Jim iar eu am ramas cu Jake in fata . Acum vad ca e putin dragut ... parul putin ciufulit si ud , ochii caprui si mari , putin mai scund si un zambet asa frumos doamneee , nici Jim nu e mai prejos . Un par perfect , ochii negri , scund , stilat dar parca Jake are ceva a lui ... Vreau sa il cunosc mai bine pe Jake asa ca verific daca asta e numarul lui si il intreb daca are wapp.
eu: mhm , jake ? tu ai wapp ?
jake: mnu ... nu aveam cu cine sa vorbesc asa ca l-am dezinstalat
eu: nu ai vr tu sa il instalezi pentru mine ? *pun bitic si fac ochisorii mari*
jake: mbinee fie.
eu: yeeey.
Ajung acasa fac un dus ma schimb in pijamale mele cu tom&jerry *don't judge me , i'm a childd* . Imi pun castile in cap si ma pun cu telefonul in pat .. dar nu pot sa imi iau gandul de la jake si de la cum ma privea in ochi .... oare ... il plac ? ... nu , nu are cum . pt a-l uita o sun pe cati si incep sa vorbesc cu ea ... dupa doua ore de vorbit ne ia pe amandoua somnul deci (,) decidem sa ne culcam . cati pare o tipa supeeer de treaba si ma inteleg genial cu ea sper ca vom pute fi cele mai bune prieteni candva :) . inchid telefonul si ma uit pe pereti .. ok ? nu pot sa adorm.... am in cap numai imaginea lui Jake ... intr-un final reusesc sa adorm ... cu gandul la el
*și asa a inceput povestea mea*
Asta e primul capitol , sper sa va placa :* Orice sugestie e buna. nu jigniti prea tare bcs sunt la inceput . Vreti urmarorul capitol ?
CITEȘTI
Alegeri gresite
RomanceEste vorba despre o fată de 14 ani pe nume Alice , locuiește în new york dar părinții ei hotărasc să plece în românia . Aici ea intră la o școală unde face cunoștiințe cu Jake .... *totul se schimba*