4.Část

192 13 1
                                    

-Pohled Míši-

Když jsem se ráno vzbudila, tak jsem šla do koupelny udělat ranní hygienu.. Pak jsem si šla udělat něco ke snídani a kafe.. Když jsem dojedla, tak jsem si vzala černé legíny, k tomu bílou košili a černé boty na vyšším podpatku a vydala jsem se do nákupáku za mojí sestřenkou a potom jsem měla v plánu zavolat ještě Niki, jestli za náma nechce přijít.. "Ahoj." Pozdravila jsem sestřenku. "Ahoj." Řekla a obejmula mě.. Obešly jsme pár krámu a pak už se blížil čas oběda, to už jsme ale každá měly v ruce aspoň tři tašky s oblečením.... Sestřenka už hlásila, že má hlad, tak jsme se šly najíst do pizzerie.. Zároveň jsem napsala Niki, jestli nechce tedy přijít za náma.. Během pěti minut mi přišla odpověď, že tak za deset minut je u nás.. Takže jsme na ni počkaly a dali jsme si oběd už všechny..Když jsme dojedly, tak jsme se šly ještě projít po obchodech.. Když v tom mi zazvonil telefon.."Halo??" zeptala jsem se.. "Ahoj." řekl někdo na druhé straně.. "Ahoj Martine, jsi to ty?" zeptala jsem se "Jojo, jsem to já.." zasmál se.. "Chtěl jsem se zeptat, jestli dneska nemáš čas?" Zeptal se.. "No, teď jsem s holkama na nákupech, ale zachvíli pujdu už domu, takže mám, proč?" zeptala jsem se.. "No, chtěl jsem se zeptat, jestli nechceš jít ke mně, nebo já k tobě, to je jedno, pokecat a tak.." řekl "Jasně, můžeš přijít k nám.." Řekla jsem. "Super, takže tak za hodinku a půl?" Zeptal se.. "Jasně to už bych měla být doma" Řekla jsem.. "Dobře, tak zatím." Řekl Martin.. "Ahoj" řekla jsem a šla jsem zpět za holkama.. "Kdo ti volal?" zeptali se oěb naraz.. "Kámoš..." Řekla jsem a víc se k tomu nevyjadřovala.. Šla jsem ještě do obchodu koupit nějaký popcorn a bramburky a samozřejmně jsem vzala i jedno víno.. "Holky, tak asi pujdem domu, ne?? stejně už jsme prošly všechny obchody a já mám už tolik tašek s oblečením, že už nic víc neunesu a navíc z těch podpatku navíc bolí nohy.. "Řekla jsem se smíchem.. "Jasně, já už bych taky šla.." řekla sestřenka a Niki jen přikývla.. Se sestřenkou jsme se rozloučily už v obchoďáku a s Niki jsme se vydaly domu.. Máme společnou cestu, jelikož bydlíme kousek od sebe.. Když jsme dorazili k Niki, tak jsem se s ní rozloučila a šla jsem ještě asi deset minut a konečně jsem dorazila i já domu.. Musela jsem se ještě převléct, než příjde Martin a moc času mi nezbejvalo.. Takže jsem si uklidila nákup, jak oblečení, tak jsem vyndala víno, bramburky a popcorn a šla jsem se převléct a když už jsem byla hotová, tak někdo zvonil.. super akorát jsem to stihla pomyslela jsem si..

-Pohled Niki-

Asi týden po 4Fans jsme s Míšou a její sestřenkou vyrazily na nákupy. Respektive, Míša mi zavolala, jestli bych nechtěla dorazit do obchoďáku. Po chvíli jsem přijela a hned jsme si daly pizzu. Já si dala svoji oblíbenou šunkovou, Míša sýrovou a její sestřenka salámovou. Chvíli jsme tam ještě seděly, popovídaly si, co je nového, protože jsme se od 4Fans pořádně neviděly. Povídali jsme si o všem možném, pak jsme se zvedly a vyrazily jsme se trochu projít po obchodech. V jednom z nich zazvonil Míše telefon. Poodešla o několik metrů dál, aby jsme neslyšely, o čem mluví. Když se k nám vrátila, celkem zářila. "Kdo to byl?" Ptaly jsme se jí. "Kamarád..." Odpověděla a víc neřešila. Šly jsme se pak podívat ještě do Globusu a Míša nakoupila nějaké brambůrky a víno, pravděpodobně čekala nějakou návštěvu. A protože jsme toho nakoupily za dnešek už docela dost, rozhodly jsme se, že pojedeme domů. Před domem jsme se s Míšou rozloučily, já zapadla dovnitř a rozhodla se, že uvařím večeři...

Osudové lásky Kde žijí příběhy. Začni objevovat