Mongolia, Avarga, anul 1606.
Palatul regal este în fierbere. Doctorii, asistentele, doamnele de onoare... toți aleargă grăbiți spre apartamentul reginei. După doua ore de chin și de durere, regina a adus pe lume două prințese gemene.În acest timp, regele, aflat în apartamentul său se agita ca un leu în cușcă. La un momendat, de după ușa de mahon își făcu apariția cineva.
- Majestate! spuse cu sfială o servitoare.
- Cum se simte regina? Dar copilul? spuse el precipitat.
- Alteța Sa... vedeți... eu... se bâlbâi ea în încercarea de a da un răspuns.Iritat de bâlbâielile servitoarei, regele porni în grabă spre apartamentul reginei pentru a veda cu proprii ochi cine este moștenitorul tronului.
Văzându-și soțul apropiindu-se, cu ultimele puteri, tânăra regină reuși să se ridice în șezut pentru a-l întâmpina. Cu un singur gest, acesta îi porunci să se așeze la loc.
- Scumpa mea!
- Majestate, vă rog să mă iertați! spuse regina cu glasul stins.
Atunci, o servitoare le aduse pe cele două prințese.
- Gemene! exclamă surprins bărbatul.
- Îmi pare rău, Majestate! șopti regina cu ochii înlăcrimați.
Ochirt o cumprinse în brațe pe regină și mângâindu-i obrazul palid, îi spuse:
- Nu vorbi așa! Indiferent dacă sunt fete sau băieți, iubirea mea pentru ele va fi aceeași!
- Dar, Majestate! Cine va prelua tronul ? spuse cu îngrijorare regina.
- Nu este momentul să ne îngrijorăm pentru asta! și spunând acestea, le luă în brațe pe cele două prințese.Gingașele făpturi priveau cu ochii mari și gângurind la uriașul din fața lor. Proaspătul tată inspiră cu nesaț parfumul dulceag al celor doi boboci abia înfloriți. Mirosul, precum întreaga lor ființă îl învăluiră pe tatăl care nu se mai sătura să le privească pe cele două copile. Cuprins de euforia momentului, Ochirt nici măcar nu auzi când unul dintre eunuci de apropie și-l strigă.
- Majestate! șopti eunucul.Ca scos din transă, regele ridică brusc privirea până atunci ațintită asupra celor două prințese.
- Majestate! repetă chemarea eunucul.
- Ce este?
- Prezența domniei voastre este solicitată în Sala Tronului!Din păcate, datoria îl chema. Cu regret, regele le înapoie pe cele două prințese mamei, desprinzându-se astfel din reveria ce dură doar câteva minute.
CITEȘTI
Regenta Vol I
Historical FictionÎntr-o lume a bărbaților, în care domină puterea și supremația, o femeie decide să sfideze legile, să se ridice deasupra celor care îi stau în cale și să schimbe istoria. Mulțumiri pentru copertă, x_Marrx!