Lesom beží vlk. Má čiernu srsť, ako tá najčernejšia vec vo vesmíre. Laby má krvavo červené. Je vyšší ako iný vlci, popri ktorých prebehne. Je aj oveľa rýchlejší. Na chvíľu zastane. Ľadovo modré oči sledujú okolie. Zrazu sa znova rozbehne, keď pocíti prítomnosť niečoho temného. Beží stále rýchlejšie.
Vyskočí päť metrov pred nejakým chalanom. Dopadne tesne pri ňom. Chalan je jej otočený chrbtom. Keď sa otočí vyzerá úplne normálne. Až na to že keď uvidí vlka, ktorý sa ho chystá zabiť, krvilačne sa mu zablysne v očiach. Vlk na nič nečaká a vrhne sa naňho. Chalan uskočí nabok. Vlk to mal ale v pláne. Keď skákal vo vzduchu sa premenil na dievča, ktoré malo oblečené čierne tepláky, čiernu mikinu bez zipsu, na hlave mala kapucňu ktorá jej skrývala krvavo červené vlasy. Jej ľadovo modré oči sledujú nepriateľa.
V chalanovej ruke sa objaví meč. Ten meč je už na pohľad strašne ťažký ale chalanovi to očividne vôbec nevadí a drží ho akoby bol ľahký ako pierko. Ten meč je celý čierny a temnota a chlad, ktorý z neho sála sa pokúša opantať dievčaťu zmysli.
"Si hlúpy ak si myslíš že ma premôžeš." Zavrčalo naňho dievča. Doslova zavrčalo. Ako vlk. Aj v jej ruke sa objavil meč. Aj ten jej je celý čierny ale od rukoväte až po špičku sa ťahá čiara. Tá čiara má rovnakú farbu ako jej vlasy a vlkove laby.
Chalan sa zasmial nad tým čo videl. Dievča celé v čiernom len jej vlasy kontrastovali s okolitým lesom. V ruke drží meč ktorý má rovnakú farbu ako jej oblečenie a vlasy. To dievča mohlo mať nanajvýš 15 rokov. A ona sa mu vyhráža že ho zabije. No kto by sa nezasmial? Zamrzol mu úsmev na tvári keď si spomenul aká bola vysoká keď bola vlk. Zamrzol mu ešte preto lebo dievča, keď sa začal smiať, vyrazilo plnou rýchlosťou a snažilo sa mu zabodnúť meč do brucha aby mu následne mohla odťať hlavu. Lenže on si to všimol a odblokoval úder lenivým pohybom meča. To znamená že dievča napriek jej veľkosti vo vlčej podobe, ešte nevie poriadne bojovať. Nasledujúcich desať minút dievča dorážalo do chalana. On sa na nej potichu smial. Odblokovával jej údery pomalými pohybmi. Hral sa s ňou. Chcel jej ešte dopriať pár minút pred jej smrťou.
"Nezahravávaj sa so mnou!" skríklo dievča a on sa trhol. Nečakal by od nej že by mala taký hlas. Bol plný hnevu a chladu ktorý jej sálal aj z očí. "Ako si želáš." odpovedal jej potichu ale dievča keďže bolo napoly vlk to počulo. Chalan začal dorážať do nej. Ona rýchlo ustupovala. Chalan sa začal diabolsky uškŕňať. Videl v jej očiach strach. Rýchlo ustupovala až narazila do stromu. Chalan jej vyrazil meč z ruky. Ona sa zadychčane oprela o strom. On k nej rýchlo podišiel a pritlačil ju o strom.
"Škoda že ťa musím zabiť. Ale ponáhľam sa. Kebyže sa neponáhľam pohral by som sa s tebou ako tu si." Hnusne sa usmial. Dievča sa ho snažilo odtlačiť. Podarilo sa jej to ale len trošku. Chalan sa nahol a chcel jej dať pusu na pery ako rozlúčku pred smrťou. Dievča čakalo len na to. Takisto sa k nemu naklonila akoby ho chcela objať ale pritom za jeho chrbtom natiahla ruku akoby chcela niečo chytiť. Jej meč ktorý ležal štyri metre od nich, jej vletel do ruky. Keď ich pery boli len dva centimetre od seba ho ona odsotila na desať metrov. Ten náraz mu vyrazil dych. Dievča stálo v okamihu pri ňom. On zavrčal.
"To ty si sa zahrávala so mnou!!!" zakričal na ňu. Dievča sa sladko usmievalo. "Prepáč miláčik ale nemáš súdiť knihu podľa obalu." Chalan sa chcel postaviť ale dievča mu namierilo meč na jeho srdce tak zostal ležať. Naklonilo sa k nemu a dala mu pusu na líce. Chalan zavrel oči. Nechcel vidieť ten moment kedy dievča urobí to čo musí. "Zbohom." povedalo nežne."Budeš mi chýbať."
Dievča zamrzlo na mieste. "Čože?" opýtala sa ho. Chalan vedel že to hneď neurobí. Tak pomaly otvoril oči a pozrel sa do tých jej. Bola zaskočená. Po pravde aj on. Nevedel prečo to povedal. Žeby to bola pravda?
"Neviem." odpovedal jej. Prečo to povedal? Obom skákala v hlave tá istá otázka. Potom dievča trochu zavrtelo hlavou a zavrčala. Mečom stále mierila presne na jeho srdce. Chalan znova zavrel oči. "Urob to." Povedal. Nič sa nedialo. "Urob to!" skríkol a otvoril oči. Dievča sa naňho dívalo. Zase sa nič nedialo. Potom sa trošku pohla. "Aj ty mi budeš chýbať." Zašepkalo ale vedela že ju počul. Chalan sa tentoraz na ňu díval a nezatváral oči. Chcel si ju zapamätať. Potom nevidel už nič len tmu a po chvíli zmizla aj tá.Na obrázku hore to dievča ako vlk. Dúfam že sa prológ páčil.
YOU ARE READING
Temná ☀
WerewolfCharlotte je dievča ktoré sa vie premeniť na vlka. Má krvavo červené vlasy, ale schováva si ich do čiernej kapucne, na čiernej mikine. Pod čiernym oblečením schováva tetovania, ktoré by jej pekne znepríjemnili život. Aspoň si to myslí... Toto dievč...