Tiniden
Uyandığımda saat sabah dokuzu gösteriyordu ve bu on altı saattir uyuyor olduğum anlamına geliyordu . Dün sadece bir kaç saatliğine dinlenmek için yatmıştım ama düşündüğümden çok daha fazla uyumuştum . Yataktan kalkmak için hareketlendiğimde çok kötü bir mide bulantısı hissettim . İlk başta açlıktan olduğunu düşündüm ve geçmesi için bekledim . Ama geçeceğine daha çok artmıştı . Yataktan kalktığımda içimdekilerin dışıma çıkacağını hissettim . Hemen tuvalete koştum ve içimdeki her şeyin boşalmasına izin verdim . En son yirmi saat önce bir şeyler yediğim için bu çok uzun sürmemişti . Ama Jorgenin sesleri duyup yanıma gelmesine yetecek kadar uzun bir süreydi .
'' İyi misin ? '' diye sordu Jorge bana yerden kalkmam için yardım ederken . '' İyiyim . '' diye yanıtladım sorusunu ve yanımda kalmak için ısrar etmesine rağmen onu aşağıya gönderdim . O gittikten sonra ben de üstümü değiştirip yanına gittim . Jorgenin çoktan kahvaltıyı hazırlamış olduğunu görmek beni şaşırtmamıştı . Masadaki yerime oturdum ve tabağıma birkaç parça bir şey aldım . Ama canım hiçbir şey yemek istemiyordu . İsteksiz bir şekilde ağzıma attığım peyniri çiğnemeye başladım . Ağzımdaki peyniri yutmam oldukça uzun zaman almıştı . Bunu fark eden Jorge '' Neden bir şey yemiyorsun ? '' diye sordu .
'' Canım istemiyor . Hala biraz midem bulanıyor . ''
'' Tini gerçekten iyi olduğuna emin misin ? ''
'' İyi değilsin , Tini . Son zamanlarda sen de de bazı değişiklikler var ve sen nasıl benim için endişeleniyorsan ben de senin için endişeleniyorum . En küçük şeylerde normalde verdiğinden daha abartılı tepkiler veriyorsun . Normalde olduğundan daha çok uyuyorsun . Ben senin bu kadar çok uyuduğunu ilk defa görüyorum . Eğer bir kaç saat daha uyanmasaydın öldüğünü düşünecektim . Ayrıca ilk defa midenin bu kadar kötü bulandığını görüyorum . Daha önce hiç bu kadar kötü olmamıştı . Bence sen de bir doktora görünmelisin . ''diyen Jorgeye baktım .
Şu an bir dejavu yaşıyormuş gibi hissediyordum . Ama bu sefer konuşan ben değildim . Jorgeydi . Ve söyledikleri doğruydu . Kendimdeki değişiklikleri ben de fark etmiştim . Ama bu durumun kötü olduğunu düşünmüyordum . Çünkü bu belirtilere baktığımda aklıma gelen tek ihtimal vardı . Hamile olabilirdim . Ama bilmiyordum . Boş yere umutlanmak istemiyordum . Bugüne kadar çok kez boş yere umutlanmıştık ve her seferinde daha çok canımız yanmıştı . Bu yüzden şimdi Jorgeyi boş yere umutlandırmak istemiyordum . Aldığımız hastalık haberinden sonra bunun da boş bir umut olması Jorgeyi daha çok üzerdi . Bu yüzden ona bu düşüncelerimden bahsetmeyecektim . Jorgeye '' Haklısın . '' dedim ve ona başka bir şey söylemeden evden çıktım .
O benim hastaneye gideceğimi düşünüyordu ama hastaneye gitmeyecektim . Lodoya gidecektim . Onunla konuşursam bazı şeyleri anlamak benim için daha kolay olacaktı . Lodoların evine doğru yürürken ona mesaj attım ve ona evlerine geleceğimi haber verdim .
On beş dakika sonra Lodoların evine gelmiştim . Zile bastım ve Lodonun kapıyı açmasını beklemeye başladım . Lodo beni düşünceli bir şekilde karşıladı . İlk başta sıradan şeylerden konuştuk sonra ona Jorgenin durumundan , son zamanlarda yaşadıklarımızdan ve hamile olma ihtimalimden bahsettim . Lodo her şeyi dinledikten sonra üzücü konulara değinmeden son bahsettiklerimden konuşmaya başladık .
'' Gerçekten hamile olabilirsin . Bence test yapmalısın . ''
'' Bilmiyorum , Lodo . Hamile olabilirim ama bu kadar zaman olmadı . Bundan sonra da olması imkansız gibi geliyor bana . Eğer şimdi test yaparsam ve sonuç negatif çıkarsa her şey daha kötü olacak . ''
Benim sözlerimden sonra Lodo bir şeyler daha söyleyecekti ama Dan oyuncaklarıyla oynamayı bırakıp yanımıza geldi . Mızmızlandığı için Lodo onunla ilgilenmeye başladı . Saate baktı ve '' Neden mızmızlandığı belli oldu . Öğle uykusu saati gelmiş . Tini onu sen uyuta bilir misin ? Benim dışarıda işim var . '' dedi ve benim hiçbir şey söylememe izin vermeden çıkıp gitti . Dani kucağıma aldım ve onu odasına götürüp yatağına yatırdım . Kısa bir süre içinde uyudu . Çok uslu bir çocuktu . Onu uyurken bırakıp aşağı indim . Bu sırada Lodo geri gelmişti . Elinde küçük bir poşet vardı . Poşetin içinde birden fazla gebelik testi vardı . Evden hızlıca çıkıp gittiğinde böyle bir şey için gittiğini tahmin etmiştim ama neden birden fazla aldığını anlamamıştım . Ben bunları düşünürken Lodo poşetten bir tane test aldı ve elime tutuşturdu . Bir tane de kendisine aldı ve beni tuvalete doğru sürüklemeye başladı . Lodoya '' Ne yapmaya çalışıyorsun ? '' diye sorduğumda '' Seni cesaretlendirmeye çalışıyorum . '' dedi .
'' Nasıl yani ? '' diye sordum . Hala ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım . '' Yüzünde her an vazgeçebileceğini söyleyen bir ifade ar ve eğer yanına biri olmazsa her an vazgeçebilirsin . Bu yüzden ben de test yapacağım . '' dedi beni sürüklemeye devam ederken .
~~~~~~
Bir kaç dakika sonra ikimizde yan yana oturmuş sonucun belirmesini bekliyorduk . Bu sırada testin üstünde belli belirsiz bir şeyler belirmeye başladı . İşaret belirginleştiğinde sonucun pozitif olduğunu gördüm .
Buruk bir gülümseme belirdi yüzümde . Şu anda mutlu olmam gerekiyordu belki ama mutlu olamıyordum . Çünkü ilerleyen zamanda neler olacağını bilmiyordum . Jorgenin bir yıl içinde öleceğini söylemişti doktor . Ve belki de Jorge bebeğimizi göremeden ölecekti . Ya da görse bile onun büyüdüğünü göremeyecekti . Bu yüzden şu anda üzülsem mi sevinsem mi bilmiyordum .
Bu sırada Lododan gelen şaşkınlık nidasıyla ona baktım . Lodonun elindeki testin sonucuna baktığımda sonucun pozitif olduğunu gördüm . Lodonun neden şaşırdığını anlamıştım . Lodo bu testi öylesine yapmıştı ve böyle bir sonuç beklemiyordu . Sonra Lodo birden ağlamaya başladı . Ama ben onun mutlu olduğunu düşünmüştüm .
'' Lodo ne oldu ? '' diye sorduğumda '' Ben yeniden anne olmaya hazır değilim . '' dedi ağlamaya devam ederken .
'' Neden ? Bence sen çok iyi bir annesin . ''
'' Bilmiyorum . Dan daha çok küçük ve iki küçük çocukla tek başıma nasıl uğraşacağımı bilmiyorum . ''
'' Her şey çok iyi olacak . Kardeşi doğduğunda Dan biraz daha büyümüş olacak ve küçük kardeşine çok iyi bir abi olacağına eminim . Hem tek başına olmayacaksın ki . Diegonun sana yardım edeceğine eminim . Diego bunu duyduğunda çok mutlu olacak . Sen de mutlu ol . Her şey güzel olacak . '' dediğimde gülümsedi .
'' Teşekküre gerek yok . Biz arkadaşız ve seni teselli etmek benim görevim . Ama artık benim gitmem gerekiyor . Sonra görüşürüz . '' dedim ve kapıya yöneldim . O da arkamdan '' Görüşürüz . '' dedi .
Eve dönüş yolunda Jorgeye bu haberi nasıl vereceğimi ve onun bu haberi nasıl karşılayacağını düşünüyordum . Büyük ihtimalle çok sevinecekti ama o da benim gibi bir yandan da üzülecekti . Belki de benden daha çok üzülecekti . Çünkü bebeğini göremeyecekti . Görse bile çok kısa bir süreliğine görebilecekti . Bu benim açımdan bile bu kadar kötüyken onun açısından ne kadar kötü olacağını tahmin bile edemiyordum .
Eve geldiğimde anahtarla kapıyı açtım ve içeri girdim . Jorge salonda uyuyordu . Elinde kitabı vardı . İlk başta kitap okurken uyuya kaldığını düşündüm ve onu uyandırmak için yanına gittim . Ama bir sorun vardı . Jorgeyi uyandırmak için her yolu denememe rağmen Jorge uyanmıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
FanfictionUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...