Make her fall in love with you

177 3 0
                                    

Este povestea unei fete care a ajuns sa isi traiasca visul. Aceasta il placea foarte mult pe Justin Bieber. Intotdeauna si-a dorit sa-l cunoasca dar , fiind dintr-o tara mai mica, nu a avut posibilitatea aceasta. Si, nu era vorba de bani, dar parintii ei nu ii permiteau sa plece din tara fara ei iar ei nu puteau parasii tara atunci cand Justin avea concerte in Europa.

Lunile au trecut si Justin nu mai avea concerte in Europa. Fata se intrista de fiecare data cand auzea alti fani ca au fost la concertele la care avea si ea posibilitatea sa mearga dar nu a putut merge din cauza parintilor. Avea cont de twitter si intra zilnic pe contul lui Justin sa vada noutatile, ce spune acesta si ce poze posteaza. Si aceasta a intrat intr-o zi pe contul de twitter, ca de obicei, si a vazut un mesaj de la fratele ei mai mare, care era plecat sa munceasca in New York, si acesta i-a spus ca a trebuit sa fie mutat in L.A. si ca o asteapta in vizita la el. Acesta lucra ca si manager la o firma, iar aceasta firma era extinsa prin toata America. Cand a vazut mesajul, s-a dus repede si le-a spus parintilor si acestia erau incantati de vestea primita si erau bucurosi pentru ca aveau ocazia sa-si vada fiul dupa o lunga perioada in care nu au reusit sa-l vada.

Zilele au trecut si fata era din ce in ce mai nerabdatoare. Iesea zilnic in oras cu prietenele si ii facea placere sa vorbeasca cu ele despre orice. Cele mai bune prietene ale ei erau Cristina, Diana si Andrea. Si ele erau fane Justin Bieber, mai ales Andrea care intotdeauna si-a dorit sa-l intalneasca dar din motive necunoscute nu l-a putut intalni. Cand fata le-a povestit prietenelor ei de mesajul primit de la fratele ei, acestea au ramas socate, pentru ca si-au dat seama de sansa pe care o avea prietena lor de al intalni pe Justin. Nu erau geloase, doar ca si-ar fi dorit ca si ele sa aiba o asemenea ocazie. Cristina era ca si o sora pentru fata si .. ele erau nedespartite. Mama fetei a vazut ca si Cristina si-ar dori sa mearga in L.A. si a vorbit cu parintii ei sa vada daca sunt de acord sa o lase sa mearga cu ei. Acestia au fost de acord si cand le-au dat vestea fetelor, acestea era in extaz. Si stiau ca nu aveau sa piarda timpul prin L.A. pentru ca ..  ele nu erau asa, nu puteau sa se plictiseasca, erau nebune ( in sensul ca le treceau tot felul de idei).

A venit momentul sa se pregateasca de plecare si trebuiau sa isi aleaga hainele, pozele cu prietenii care le vor lua cu ele, etc. Le era greu sa plece pentru ca .. acolo au trait pana in acel moment. Bine, se intorceau in acel oras dar dupa muuulte luni. Erau triste si fericite in acelasi timp. Fericite: pentru ca vedeau ceva nou, aveau sansa sa isi cunoasca una dintre vedetele preferate. Triste: pentru ca nu isi puteau pune prietenii si locurile preferate in valiza.

Au ajuns la aeroportul Henri Coanda. Erau obosite din cauza drumului si in acel moment vroiau doar sa ajunga in avion sa doarma.  Cand au ajuns in avion, primul lucru pe care l-au facut a fost sa doarma putin.  Au zburat 6 ore. Un drum mai putin obositor pentru fete, pentru ca ele au dormit tot zborul.

Ajunse in Los Angeles, au fost intampinate de fratele fetei. Fata era fericita pentru ca isi vedea fratele dupa multi ani in care nu au putut decat sa vorbeasca la telefon. Dupa un zbor de 6 ore, aveau nevoie si de mancare asa ca prima oprire era la restaurantul Chaya Downtown. Un local frumos si de care auzisera inainte. Au mancat si au decis sa se duca sa lase bagajele “acasa”. Pentru cateva luni un apartament de 5 camere, 2 bai, cu terasa si living room, era casa lor.

Fetele vroiau sa viziteze tot L.A.-ul intr-o singura zi, daca asta era posibil. Vroiau sa vad Disneyland-ul, Hollywood-ul, Hollywood Walk of Fame, si multe altele. Fratele fetei vroia sa le duca pe acestea oriunde vroiau ele, dar era deja tarziu si le-a promis ca ziua urmatoare o sa le duca unde vor ele.

Make her fall in love with youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum