Joe'nin bağırmaları

13 4 4
                                    

Her şeyin sebebini anlarken Octavia uyandı. Ve gözümdeki yaşı fark etti ve hemen yanıma çıktı.
- Noldu sana. Sen kolay kolay göz yaşı dökmesin.
- Biraz duygulandım.
Mektupları gördü. Ve okudu.
- Sanırım bu yüzden.
Başımı evet şeklinde saladım.
- Hadi kalk. Bir kahvaltı yiyelim.
- Olur.
Kahvaltıda klasik şeyler vardı. 2 haftada bir krep gibi şeyler oluyodu. Kahvaltıyı yedik. Yine anons verildi. Kılıç kulanma dersleri olduğunu bahçeye gitmemiz gerektiğini söylendi anonsta. Bahçeye çıktık. Birde ne göreyim yine o oğlan. Dersleri erkek aynı sınıfındaki erkek ve kızlarla yapıyorduk. Demek ki oda e sınıfındaymış. Öğretmen geldi.
- Herkese merhaba. Önce sizin bedeninizin ölçüsü alınacak. Ve bu derse gelirken o kıyafetleri giyeceksiniz. Beni takip edin.
Soyunma odasına gelmiştik. Orda bizi bekleyen terziler vardı ölçülerimizi ve isim soyadlarımızı aldılar. Sırasıyla bizi çağırdılar. Herkes aldı. Bilin bakalım noldu. Bir erkek soyunma kabinlerinde şarkı söylüyordu. Buraya kadar iyi ama söylediği şarkı. Şimdi anlarsınız.
- Winx sihirli Winx. Sen ne istersen. Wiiinx.
Bazı sözlerini atıyordu ama yinede komikti. Herkes toplanmış onu sessizce dinliyordu. Erkekle içeri sıkışmış kızlarda içeri bakmaya çalışıyordu. Bende arkadan geldim. Sesi buraya kadar geliyordu.
- Wiiinx. Aaaoo. Wiiinx.
Herkes birden gülmeye başladı. Oğlan sesleri duyunca sustu. Ve dışarı çıkmıştı. Herkes gülüyordu. Oda anlamıştı duyduklarını. Çıktı ve bazıları.
- Sen şu Joe'ya bak abisi Jacke hiç benzemeiyo hıhı

BÜYÜK SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin