Untitled Part 7

4.4K 78 37
                                    

Nominowana przez Aryman2302:


1.Ile masz wzrostu?

Szczerze...jestem kurduplem XD.Mam 1,63.

2.Dlaczego piszesz?

Kocham pisać!W moim mózgu jest dużo rzeczy z którymi chciała bym się podzielić ze światem.I żeby zabić nude:P

3.Jakie jest twoje ulubione jedzenie?

Sushi!!!Zawsze jak jestem u siostry robimy je.Smakuje mi i lubie je bo jest z Japoni.

4.Masz swoją Waifu?

Nie mam aleee.......Za chyba dwa miesiące będę miała z Miką <3(owari no seraph)I jest to mije ukochane anime.A jeszcze bardziej paring Mika x Juu.

5.Masz jakieś akcesoria z M&A?

Mam koszule z wydrukiem (po japońsku)-Ja kocham yaoi. (Moja ukochana)I kubek z Junjou Romatica(ukochane yaoi)Wiem jestem straszą yaoistką,ale co poradzićXD.

6.Czy kupujesz mangi,a może wolisz czytać serie po angielsku w necie?

Mam dużo mang w domu (chyba ze 93,prawie setka;-;)ale jak mi się nie chce czekać to oczywiście internet.

7.Ile czasu Otakurwujesz?

Od kiedy skończyłam chyba 5 latXDMoja starsza siostra(Asia)pokazała mi Naruto.Po kilku latach szukałam jakiś fajnych anime(miałam wtedy 10 lat) i zobaczyłam Shounen-Ai.Na początku nie ogarniałam o co chodzi a puźniej...sami widzicieXD.A i przy okazji powiem ile mam lat.Mam...13;-;.

8.Czy masz do siebie dystans?

Tak,jestem osobą z dystansem.Ogółem jestem taka:PNa wszystko patrze z dystansem.

9.YouTube-czyli jaki jest twój ulubiony Jutuber?

Ja mam pięciu ulubionych,dla mnie nie ma jednegoXD

1-Gimper 2-Isamu 3-Izak 4-Mandzio 5-Eleven

10.Wystaw piosenkę,którą ostatnio słuchałaś!

Jest na górze:3

Nie chce mi się nikogo nominowaćXP

Ps.Nie wiem kiedy będzie następny rozdział.


Miłość jest ślepa (eren x levi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz