Bİ'TUHAF ESNAF

40 1 2
                                    

2013 yılının yaz aylarıydı.Bunaltan bir sıcağa ek olarak yakan bir güneş semadan el sallıyor lakin bu durumdan sadece kendisi mutlu oluyordu.İnsanlar bu havada yeterince agresifleşip çekilmez oldukları gibi tükenmişlik kokuyordu her bir köşeleri.Tüm bu olumsuzluklara bir de Adana etiketi yapıştırıyoruz ve durum git gide işin içinden çıkılmaz hale geliyor.Yollar eriyor benimle birlikte ya da ben öyle hissediyorum.Ben...bilmiyorum.Bu kadar sıcağı en son ne zaman yaşamıştım,hatırlayamıyor hatta tahmin bile edemiyorum.Sadece tek diyebileceğim cehennemden çıkmış  kavurucu bir kuyuda, ücra bir köşede gibiyim.

Adım Turgut ama bana Turgut abi demeyi tercih ederler.Akıl sır erdiremiyorum buna ama öyle.Adananın gençleri sıkıntıya düştüklerinde gelir elimi öper,bir fincan çayımı içer ve fikrimi alırlar.Dertlerini,dert ettiklerini benimle paylaşırlar, danışmanlığıma ihtiyaç duyarlar.Başımdan geçen olayları tek tek anlatsam inanın sayfalar yetersiz kalır. Hayatım boyunca yaşadığım ilginçlikleri anlatsam ne sizde kalp ne bende akıl kalır ama inanın çok garibimdir. Güvenilir bir adamım ben,bana güvensinler isterim.  O yüzden şimdiden samimi bir dost olalım sizinle,tamam mı?

Evet,gelelim en önemli noktaya.bu satırları yazma nedenime.Onlarca kişiye yardım ettim ama bir çift vardı ki onların hikayesini size anlatmazsam gözüm açık giderim diye düşündüm.Çok fazla şey yaşadığımı söylemiş miydim.İşte bu anlatacağım hakikat temellerini sarsacak cinsten bir hikaye.Duyduğunuz duyabileceğiniz en garip hikaye.Tuhaf bir esnaf olarak ben ona şöyle diyorum: Bİ' GARİP AŞK HİKAYESİ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bİ'GARİP AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin