Deel 1.

2.9K 82 13
                                    

"YOUSSSRAAA EKAA SINEEE (sta op) JE MOET WERKEN HET IS AL 12:00. Hoor ik mijn moeder schreeuwen.

"12:00? neeeee.. Safi ayemma, ik kom eraan." Met volle haast neem ik een douch, poets ik mijn tanden en doe mijn werk kleding aan. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het 11:30 is.

"Yemma?"

"JAA" hoor ik haar schreeuwen.

"WAT SCHREEUWT U IK STA VLAK ACHTER JE " schreeuw ik lachend terug.

"Oh d8 dat je in de woonkamer was" maar ga snel naar werk je komt telaat..

"Waaa yemmaaa het is pas half 12 ik moet 1 uur pas werken waarom maakt u mij zo vroeg wakker waaarom ? "

Ze kijkt me dood aan en zegt "wollahilah 3aam r7ak (je hebt gelijk) die klok doet het niet eens"

Ik loop naar haar toe en geef haar snel een kusje op haar voorhoofd en loop de deur uit richting mijn vriendin.

'Bzzz bzzz'
Ik pak mijn telefoon en zie een ap van nourdine, Nourdine is mijn vriend van 4 jaar lang. We hebben sinds een jaar alleen maar ruzies.. alles was zo veranderd sinds hij vast zat, uitging. Het ergste van alles hij ging vreemd ik hield teveel van hem en had het hem vergeven.

N: schatje ik heb je gemist waar ben je ?
Ik: he ja ga nu naar werk.
N: ben je nog steeds boos?
Ik: nee maar een gevoel van pijn blijft in mij.
N: Yous ik haal je op na het werk.
Ik: xx
N: drogerd.

Ik laat hem op blauw, en liep naar mijn vriendin toe.

'SCHAATJEEEE IK HEB JE ZO ERG GEMISSTT" schreeuwt Sarah uit het raam.

Ik kijk geschrokken omhoog en schiet in de lach.

"Je hebt me laten schrikken gek" schreeuw ik terug.

Ze schiet in de lach en loopt snel naar me toe.

"He schoonheid geef je nummer dan"

Ik kijk om en zie daar een jongen staan, van ongeveer 1.90.. Stevig gebouwd, Groene ogen prachtige lach en kuiltjes zijn haar is in model.

Hij komt naar me toe lopen, en ik kijk hem geschrokken aan. Ik draai me snel om en wacht op Sarah pff doe snel Sarah fluister ik. Voelde 2 koude handen tegen mijn arm, en duwde ze weg en draai me om.

'Niet schrikken ik wil alleen je nummer ik doe dit normaal nooit'

"I..i..ik geef mijn nummer niet zomaar stotter ik.

"Hee scha... oh je hebt druk sorry" zegt sarah lachend.

"Nee, saar heb het niet druk kom snel" zei ik met een serieuze blik.

De jongen schoot in de lach en zei, hey sarah geef haar nummer dan.

Sarah keek mij aan, en zei: "nee ze heeft een vriend en gaat binnenkort verloven". Ik keek de jongen aan en zag zijn blik veranderen.

"Sorry voor het storen" zij hij en liep weg.

"Youss hij wasss knappp, je bent echt een mongoool" Zei sarah lachend.

"Saar ik heb een vriend, hoezo zou ik mijn nummer geven aan hem? Denk na man. Zei ik met een serieuze blik.

Op weg naar werk, ging de tijd best snel. Ik liep snel naar mijn teamleider om hem gedag te zeggen en belde nourdine op.

"Ben je er al"

"Schat ben onderweg ben wel met een vriend"

"Oke bye"

Voordat hij nog wat kon zeggen hing ik op. Na kwartiertje wachten zag ik zijn auto, zijn vriend stapte uit en ik keek hem met grote ogen aan hij keek me ook aan en keek snel weg en zat achter. Hij versierde me net nog gatver en nu zit ik met hem in de auto

"Youss mijn vrouwtje" hoor ik nourdine zeggen. Hij loopt naar me toe om me een zoen te geven ik draai mn gezicht snel weg en keek hem boos aan. "Niet voor mensen nourdine" zei ik. Hij deed zijn auto deur open zodat ik in kon stappen.

"He yous dit is mijn vriend hij woont hier sinds een maand" zei nourdine.

"Leuk" zei ik droog en keek uit het raam.

"Jij ook aangenaam" hoorde ik de jongen achter mij zeggen.

Ik draaide me om en lachte nep en gaf hem een hand, " aangenaam youssra " met een dodelijk blik die hij begreep.

"Toevallig aangenaam youssri" zei hij lachend en gaf mij een hand terug.

Nourdine had ondertussen youssri afgezet en reed naar een stille plek. Hij zette Gyptain - wine slow op en pakte mijn hand stevig vast.

Hij parkeerde de auto, deed het muziek wat zachter en keek mij aan.

"Youssra ik hou van je, het spijt mij voor alles wat ik je heb aangedaan ik kan niet zonder je" En hij veegte snel een traan weg.

"Nourdine dacht je niet aan mij toen je het bed deelde met een hoer die je geld alleen wilt, terwijl je je telefoon uitzete om iemand die pijlen voor je zou vangen?"

En voordat ik het wist begon ik te huilen.

"Ik haat je nourdinne ik haat je, je doet me alleen pijn. Dit gaat nooit goed komen. Fluisterde ik zacht

"zeg dat niet youssra aub, zeg dat niet je haat me niet youssra lieg niet tegen jezelf"

Hij keek me aan terwijl er tranen door zijn wangen rolde, ik heb nourdinne in die 4 jaar nooit zien huilen dit was de eerste keer.

"Ik miss je nourdine ik mis alles aan je, ik mis de ouwe jij. Ik miss ons ik miss de kussjes in mijn nek.. ik miss je knuffels alles. Waarom doe je mij dit aan"

Hij veegt zijn tranen, en hoor een diepe zucht. Hij keek mij diep in mijn ogen en pakte mijn armen. Ik hield zoveel van hem, het liefst lig ik weer naast hem op bed en vergeet ik alles.

"Jij bent van mij youssra en van niemand anders, jij bent mijn vrouw van mij. Niet huilen. Veeg je tranen dit gebeurt nooit meer.

Ik zet me stoel naar achter om te liggen, en voordat ik het wist kwam nourdinne naast me liggen. Ik mis dit zo erg ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en mijn armen door zijn middel.

"Ik miste dit nourdinne" zei ik fluisterend.

Hij pakte mijn kin, en keek mij diep aan. En gaf mij een zoen. We keken elkaar aan en lachde ineens stuk...

"KUSS MIJJJJJJJ IK WORD GEK" schreeuwt nourdine lachend.

Ik zit op zijn schoot, met mijn knie tegen zijn heup en kuste hem in zijn nek.

'Oef jaa schatje, harder' hoorde ik hem zeggen.

En begon kei hard te lachen.

"Nourdineeee houu opppppp, ben je aan het bevallen ofzo"

Hij keek mij aan en schoot in de lach.

'Dat zeg jij hoor, als ik je een zuigzoen geef'

Ik keek hem boos aan, en ging van hem af.

"Schatjee ben je weer booos, je bent schattig als je dat doet" en hij springt op mij en knuffeld mij dood.

"sto... hahhahaha hou hahaha aub op stop nourdine"

Olaaaa schatjjesss♡, nog eeen deeeel? Laat het weten

Verliefd op een Marokkaanse.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu