Keď sa prebudil, nevedel pochopiť čo sa stalo. Mal byť mŕtvy. Práve zapadalo slnko, ale nevedel koľko ubehlo dní keď bol mimo. Poobzeral sa kde sa nachádza. Stále bol tam kde ho nechala, ale nikde ju nevidel. Potom si všimol že má zakrvavené tričko. Jeho obľúbené čierne tričko!
Naozaj myslí práve na toto? Prevráti nad sebou oči. Vyhrnie si tričko a pozrie sa na malú jazvu ktorá je pod miestom kde má byť srdce. Ona nevie že my zomrieme až keď nám prepichnú srdce alebo odtnú hlavu? Je síce pravda že bola dobrá (výborná a pekná-dodal si v duchu) ale žeby bola taká hlúpa? Nie to si nemyslím. Žeby to urobila naschvál? Ale to znamená že tie slová čo povedala na konci myslela vážne!? Veselo vyskočil na nohy. Vedel že sa to nesmie ale... Keď on... Asi sa....
Vystrašene sa obzrel keď čosi zašušťalo v kríku ale ukázalo sa že to bol len zajac. Ale pripomenulo mu to že sa má vrátiť domov. Zavrel oči a už pocítil len zmenu teploty. Otvoril oči a uvidel že je doma. Takže sa mu to podarilo. Nevie, čo sa tomu tak čuduje aj pred tým sa mu to podarilo už veľakrát.
"Sebastian." ozve sa za jeho chrbtom. Sebastian sa otočí a uvidí niekoho koho nemá rád. "Filip." odpovie mu. "Čo chceš?" Filip sa usmeje. "Ale, ale, niekto tu má drzú náladu." Potom si všimne jeho tričko. "Čo sa ti stalo? Nebodaj ťa niekto premo..." Nedopovedal lebo Sebastian k nemu priskočil, chytil ho pod krk a tresol do steny. "Nevieš čo sa mi stalo tak láskavo nič nehovor, nemáš na to právo!" Zavrčal mu do tváre. Filip nemohol dýchať tak ho pustil a odstúpil. "Prečo si tu?" opýtal sa pokojne. "Hľadá ťa tvoj otec." Slovo tvoj povedal s takým pohŕdaním až mal Sebastian chuť mu vraziť až by sa zamuroval do steny ktorá bola za ním. Premohol sa a znova sa ho opýtal. "Nevieš čo chce?" "Odkiaľ to mám vedieť? Na čo by to mne hovoril?! Však som len jeho nevlastný syn! Prečo by mi mal on niečo hovoriť?" rozkríkol sa. A mal na to právo. V ostatných príbehoch dieťa ktoré stratilo rodičov a dali ho do inej rodiny, tá rodina ho milovala a dieťa sa malo dobre. Lenže v našom príbehu to tak nie je. Lebo ani naša rodina nie je normálna rodina.
"Dobre a kde aspoň je? A odkedy ma hľadá?"
"Je vo svojom sídle. A hľadá ťa už päť dní." Rukou si prešiel po tvári a bolestne si vzdychol. Takže nakoniec tá baba mu poškrabala srdce. Ale nezabila ho. Odvtedy čo sa prebudil ho bolelo ľavé rameno ale nevšímal si to. Však načo by sa na to pozeral keď vie že tam má obrovskú modrinu a aj tá do pár hodín zmizne. Doteraz keď 'spal' sa mu hojilo srdce a vlastne celkovo tá bodná rana. Preto až teraz sa mu hojili všetky ostatné malé ranky na tele.
"Okey hneď idem." Povedal mu Sebastian. "Ideš so mnou?" Filip si odfrkol. Pretože nie je z ich klanu nemá schopnosti aké majú oni. Má zasa iné ktoré nemá nikto tu. Napokon sklonil hlavu a prikývol. Sebastian ho chytil za ruku tesne pod lakeť a zavrel oči.<•><•><•><•><•><•>*#
(Čo sa deje Charlotte pokračovanie minulej časti)
"Luke bude pár dní v bezvedomí. Miesto neho bude zastupovať.... " Sienna sa poobzerala po všetkých prítomných a pohľad sa jej zastavil na Lott. Mala také tušenie že vyberie práve ju. Ale ona nechcela byť zástupcom! A ani nebude. Sienna akoby jej čítala myšlienky. "...Sem." Dopovedala a vošla späť do chatky. Charlotte zostala omráčená. Sienna nevybrala ju? Úprimne ju to potešilo. Ale keď povedala že zástupca je Sem... No to nedopadne dobre. Boli uhlavní nepriatelia. A teraz sa budú stretávať častejšie než by si želali. Všetci polovlci sa skoro naraz pozreli na ňu. Zamračila sa na nich. "Čo? Zle ste počuli? Ja nie som Sem!" V tom Sem pred nich predstúpil a všetky hlavy sa otočili naňho. Vydal pokyny že sa majú venovať tomu čo doteraz, a že keby niečo potrebovali bude v Lukovom domčeku. S týmito slovami sa všetci rozpŕchli. Okrem nej. Ona tam zostala sedieť s pohľadom upretým do zeme pred sebou. Cítila na sebe jeho pohľad. Skôr než stihol niečo povedať on, začala hovoriť ona.
"Je mi jedno že vybrali teba a nie mňa. Úprimne som o to ani nestála. Ale niečo by si mal vedieť." Konečne sa mu pozrela do očí. Znova ich mala ľadové. "Budem ťa počúvať rovnako ako Luka. Len tak pre info." Ľahostajne dopovedala a postavila sa zo zeme že odíde. "Ja od teba ani nič nechcem." Prekvapene sa na neho pozrela. Keď sa naňho otočila, on zbledol a začal koktať. "Č -čo sa t-ti stalo?" Narážal na krv na jej mikine. Pokrčila plecami. "Ále nič. Len som jedného zabila." Nechcela mu klamať keď videla že má o ňu skutočný strach. Nezabila ho. Prečo? To sa pýta aj ona sama seba. Sem chcel niečo povedať v tom zmysle žeby mala ísť domov si oddýchnuť a uzdraviť sa ale v tedy ju zachránila Sienna ktorá na ňu zakričala. "Lott! Poď sem! Niečo s tebou musím prebrať." Charlotte sa na Sema sladko a falošne usmiala a išla za Siennou.
Vošla dovnútra a sadla si do kresla ku dverám. Pozdvihla obočie keď sa na ňu Sienna zamračene pozrela. "Tak? Ako sa to stalo? Mal byť už dávno mŕtvy! Prečo nie je? Nie žeby som to chcela ale malo to tak byť! A nehovor mi že asi na tom šípe bolo málo jedu alebo že Luke je Alfa tak má pevnejšie zdravie a odolnosť proti jedom! Tak hovor!" Charlotte znervóznela. Ale len na chvíľu. Naozaj. Potom sa zdvihla a chlad z jej očí by sa dal krájať. Z výšky pozrela na liečiteľku a ostro jej odpovedala.
"Prečo by som vám ja mala niečo hovoriť? Nemusím sa spovedať nikomu! Ani vám, ani Semovi a ani Lukovi. Neviete čoho som schopná!" S týmito slovami odišla do tmavej noci. Premenila sa na vlka a rozbehla sa domov. Doma si odomkla, vošla dovnútra, zamkla a išla rovno do kúpeľne. Krvavé veci namočila do vody vo vani a sama sa išla osprchovať. Krv na jej vlasoch vidno nebolo, však mali tú istú farbu. Keď sa osprchovala, umyla si svoje veci a išla do postele. Obliekla si svoje obľúbené pyžamo (čierne kratasy a čierne tričko s krátkym rukávom). Čiže jej boli vidieť tetovania. No iba skoro, keďže boli tmavé ako tá noc. Od vtedy čo bojovala s tým 'chalanom' ju pálilo ľavé plece. Nezaoberala sa tým keďže bola s Lukom, Semom a potom aj Siennou. Vedela že tam má modrinu z toho ako ju prirazil o strom. Ale teraz sa na to pozrela a uvidela že tam nemá modrinu ale nejaké nové tetovanie. Čudovala sa čo môže znamenať. Bolo iné ako ostatné tetovania. Potom jej to došlo. A do...Nevadilo by vám keby sú tam nejaké nadávky? Ak nenapisete ani jeden komm tak to budem brať ako nie... Takže PapÁ lúči sa Alexis
YOU ARE READING
Temná ☀
WerewolfCharlotte je dievča ktoré sa vie premeniť na vlka. Má krvavo červené vlasy, ale schováva si ich do čiernej kapucne, na čiernej mikine. Pod čiernym oblečením schováva tetovania, ktoré by jej pekne znepríjemnili život. Aspoň si to myslí... Toto dievč...