Cat noroc poti sa ai dupa atata ghinion? Pai, un apartament super modern in Tokyo, la un pret relativ mic... Cam atata noroc. In ultimele 6 zile parca plutesc. Sunt atat de libera ! Si chiar mi-am gasit si un loc dragut unde sa lucrez. E un club de noapte. Bine, nu chiar asa dragut. Sa lucrezi pe post de chelnerita intr-un club intunecat nu e tocmai dragut, dar merge.
***
-Papusa, vrei sa-mi mai aduci o bere?! ma striga un tip gras de la doua mese mai incolo. Partea buna e ca in Tokyo se vorbeste si engleza. Asa ca pot sa ma descurc...cred.
I-a adus a patra bere din seara aceea si m-am intors la stersul uneia dintre mese. Mintea mea era pe cale sa se intoarca la sutele de probleme care ma bantuie, dar cineva m-a strigat iar. M-am intors catre o bruneta siliconata care astepta in spatele meu. Am afisat cel mai dulce zambet fals pe care il aveam si i-am facut loc sa se aseze la masa pe care tocmai am curatat-o. Rochia rosie pe care o poarta ii trece doar cu putin de fund, iar machiajul verde completeaza ''perfect'' tinuta.
-In seara asta nu vreau prea mult alcool. Ce imi recomanzi? ma intreaba tipa cu un usor accent frantuzesc. Se vede clar ca nu e de aici.
-Apa. Sau daca vrei ceva mai extravagant avem si apa minerala.
-O sa iau vin alb, daca nu te superi.
Am plecat la bar sa-i aduc comanda. Mai mult acool, mai putin alcool. Dar ce sunt eu, Lidl?!
Cand m-am intors la masa ei, un tip blond mi-a tras o palma peste fund. Am scapat paharul, acesta spargandu-se in milioane de cioburi. M-am grabit sa strang sticla de pe jos incat m-am taiat destul de rau la incheietura. Doar eu puteam sa fac asta !
-La naiba! am exclamat de durere. Sangele se prelingea pe mana mea. Am inchis ochii, scarbita. Chiyo - cealalta chelnerita- a venit sa ma ajute.
M-a dus la baie sa ma spal si mi-a bandajat rana. Am fost de acord cu ea ca cel mai bine este sa ma duc acasa. Asa ca mi-am luat geanta si m-am indreptat spre iesire.
Drumul spre apartamentul meu a fost linistit. Poate chiar prea linistit. Ma asteptam ca din clipa in clipa sa apara Gale si sa ma ia de acolo. Sa plutim amandoi pe un curcubeu pana pe o inusula tropicala si sa avem ca animal de companie o bufnita. Surprinzator (sau nu), dar asta nu s-a intamplat.
***
Dupa un dus rupt din Rai si o cana de ceai am reusit sa adorm. Si pentru a mia oara saptamana asta il visez pe Gale. In fiecare noapte e la fel. Sta in fata mea imbracat in alb din cap pana-n picioare. Pare atat de trist! Ma ia in brate si-mi spoteste ca-i e dor de mine. Iar apoi dispare. Poate ca-n realitate nu ii lipsesc, dar el imi lipseste enorm.
Vreau sa fie aici cu mine. Dar daca el e aici atunci sunt si problenele. Iar dupa atatea dezbateri a venit si acel somn profund, fara vise.***
Doua ore mai tarziu ma sprijineam de balustrada terasei cu tigara in mana. Nici nju stiu de cand am inceput sa fumez. Poate e din cauza stresului. Mi-am adus aminte de felul in care Gale tinea tigara. Atunci am scapat-o pe a mea. A sclipit usor si s-a stins odata cu speranta mea. Lucrurile rele din viata mea trebuie sterse cu buretele. PUNCT !
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...