''Nasıl dönüşeceği konusunda ona yardım etsem bile ne olduğu konusunda hiçbir şey yapamam!''
''Derek haklı Scott!Bize yardım edebilecek tek kişi o,Deaton'u aramalısın.'' dedi Lydia.
''Buraya geri dönmek isteseydi,Diego'nun bana söylediklerini kendisi söylüyor olurdu!'' diye itiraz etti Scott.Hiçbir şey söylemeden öylece Beacon Hills'ten gittiği için Deaton'a kızgındı.
''Scott!Bize yardım edebilecek kimse yok...Onu aramalısın.'' dedi Kira.
O sırada Scott,Liam ve Malia beyinlerinin içinde yankılanan çok şiddetli bir ses hissetti.Bir kükreme sesi...Bu kükremenin kime ait olduğunu anlamalarıysa fazla uzun sürmedi.
''Beverly...''
**********
Stiles ve Beverly gözlerini açtıklarında az önce yaşanan anın şaşkınlığıyla birbirlerine bakıyordu.
Daha sonra nereden çıktığını anlamadıkları çok şiddetli bir rüzgar çıktı.Ağaç dallarını sallandıran,yaprakları titreten,Beverly'nin saçlarını savuran ve nefesini kesen bir rüzgar...Bu günlük,güneşlik havada neden böyle bir şey olduğunu ikisi de anlayamadı.
Dikkatlerini yeniden birbirlerinde toplamaları çok sürmedi.Yine de hiçbir şey söylemeden öylece birbirlerine bakıyorlardı.Belki de söylenecek doğru kelimeyi bulamıyorlardı.
Stiles tam ağzını açmış bir şey söyleyecekti ki az öncekinden iki kat güçlü bir rüzgar daha belirdi ve ikisininde nefes almasını zorlaştırdı.
Sert poyrazın kaybolmasıyla ortada kahkahalarla gülen ve alaycı gözlerle onlara bakan iki kişi belirdi.
''Claudia...Gücüne hayranım kardeşim.'' dedi karşılarında duran ve kendilerine pişkin pişkin sırıtan çocuk.
Onun yanında duran ve sinsi gözlerle Beverly ve Stiles'ı süzen kızsa sessiz kalmayı tercih etti.
Stiles toparlanarak ayağa kalktı ve Beverly'yi de kaldırarak arkasına aldı.
Stiles'ın hareketine karşılık erkek olan onlara doğru birkaç adım yaklaştı.Alaycı bir ifadeyle ''Auh!Ne kadar sevimliler öyle değil mi Claudia?'' dedi.
Kız olduğu yerden cevap verdi.
''Carter!Onları rahat bırak.'' dedi ciddi bir şekilde.Sonra ifadesini değiştirdi ve kardeşiyle aynı alaycı tavrı takınarak, ''Bu zavallı insanlarla dalga geçmemeliyiz.Baksana!Oldukça işe yaramaz görünüyorlar.''
Carter,Beverly'ye doğru yaklaştı ve elini onun yanağına uzattı. ''Aslında...Kızın bir insan olduğundan emin değilim.'' dedi.
Onun bu hareketine karşılık Stiles,Carter'ı yakasından tutarak şiddetle geriye itti ve ''Ona sakın dokunma!!'' diye bağırdı.
Carter'sa onun hamlesiyle yalnızca birkaç adım geriye sendeledi.Bakışlarını Claudia'ya çevirip gülmeye başladı.
Claudia,Carter'ın kendisine dönen bakışlarıyla usulca esen meltemi şiddetli bir rüzgar haline çevirdi ve elleriyle komut vererek güçlü hava akımını Stiles'ın üstüne yönlendirdi.
Stiles ne olduğunu anlamadan kendini yerde buldu.Claudia'nın gözlerine baktığında gözlerinin gri bir renk aldığını gördü.Bu anlam veremediği sert rüzgarların sebebinin o olduğunu anlamıştı ama bunu nasıl yapıyordu?
''Sen bir kurt değilsin!'' dedi endişeyle Claudia'ya bakarak.
Claudia ondan hiç beklenmeyen bir şekilde yüksek sesli bir kahkaha patlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triskelenin Merkezi : Delta
FantasíaAlfa, beta, omega... Herkes tüm dengenin bu üç tür arasında sağlandığını bilir. Bilinmeyen şudur ki ; Dengeyi sağlayan asıl şey , bu üç türün merkezindedir. İşte! Tam da Beacon Hills ' te dengeler yeniden bozulmaya başlamışken, hatta bu sefer tü...