20.Part

4.3K 219 10
                                    

Zaklapla jsme Notebook , položila jsem ho na noční stolek a šla jsi lehnout.Než jsem usnula přemýšlela jsem nad tím co Nash říkal.Popravdě se mi líbila představa jak s Nashem mám sex.Rychle jsem to zahnala z hlavy a radši se snažila usnout.Po chvíli se mi to povedlo a já usnula.

Jako každý blbý ráno mě probudil budík.S námahou jsem vstala a vykonala všechno co se ráno dělá.Na sebe jsem si vzala černé legíny a k tomu bílou košíly se srdíčky a mohla jsem vyrazit do školy.Cesta utekla rychle , protože jsem se těšila na kluky a Lily samozřejmě.Už z dálky jsem viděla jak tam stojí se zapálenými cigeretami.Než jsem k nim došla vytáhla jsem si z batohu svou krabičku a vytáhla z ní cigretu.Zapálila jí a došla k partě.Všichni na mě udiveně koukali.

"Ty kouříš?" zeptal se mě udiveně Nash.

Ušklíbla jsem se na něj.Copak si myslí , že jsem nějaký neviňátko nebo co.

"Jasně , že kouřím.Proč se tak divíš." Nash se na mě usmál.A přitáhl si mě do objetí.Mohla jsem si všimnout jak mi chtěl dát pusu ,ale hned uhnul.Musel si vzpomenout na jeho trest.I když myslím ,že se z toho stala menší sázka.Kdo vydrží díl toho druhýho nepolíbit.Musím říct , že je to celkem težká sázka.Nejradši bych ho políbila , ale já nebudu ta která prohraje.

"Hele a my jsme jako co?Nás jako neobejmeš!" řekla naoko uraženě Lily , která se tulila k Jackovi G.

"Promiň Lily.Jsem fakt hrozná."  všechny jsem obejmula , ale zastavila jsem u Camerona.Byla jsem si jistá , že on obejmout chtít nebude.Cameron se na mě usmál a obejmul mě.Byla jsem zaskočená , ale objetí jsem mu vrátila.Než se , ale  odtáhl stihl mi do ucha pošeptam "Sejdeme se po škole u tribuny.Jen ty a já.".Když se odtáhl podíval se na mě a já na znamení , že souhlasím přikývla.

"Parto směr  škola!" zavelel Jack J. a my se vydali do školy.Nash si přehodil ruku přes mé ramena a  nahnul se k mémo uchu.

"Víš jsem si naprosto jistý , že mě políbíš jako první." zašeptal mi do ucha sebejistě.

"Nemyslím si to ty mě políbíš a já vyhraju!" řekla jsem mu odhodlaně.

"Fajn uvidíme kdo vyhraje." najednou trochu ztlumil hlas.
"Víš , že s cigeretou vypadá sexy.Ale byl bych radši kdyby jsi si strkala do pusy něco jinýho." musela jsem se nad tím ušklíbnout.

"Taky bych byla radši." když jsem to řekla setřásla jsem Nashovu ruku z mých ramen a šla za Lily.Podívala jsem se za sebe a viděla jsem stojícho Nashe s udiveným výrazem , který se za chvíli změnil na úšklebek.Musela jsem se zasmát.Pak se rozešel za náma a my  vešli do třídy.Všechny ty hodiny utíkali rychle , ale jen ta poslední utíkala pomalu.Furt jsem jen přemýšlela jestli jsem udělala dobře , že jsem souhlasila s Cameronovím návrhem.Nemusím tam přece jít.Pomyslela jsem si.Bůh ví co po mě chce , ale bohužel má zvědavost je mnohem větší.A proto jsem teď kráčela přes fotbalové hřiště k tribuně.Nashovi jsem řekla , že si musím něco zařídit.Nic nenamítal.Říkal , že  si taky musí něco zařídit.Celkem mě zajímalo co , ale teď tohle nebylo to hlavní co mě zajíma.Teď mě zajímá co mi Cameron chce.Už jsem byla u tribuny.Vydala jsem se za roh tribuny kde on už čekal.

Tádá novej díl po hodně dlouhý době.Hrozně moc děkuju za 2000 PŘEČTENÍ.
Opět budu ráda za vaše Votes a vKomentáře.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat