Sabah alarm sesiyle uyandım . Hemen kalktım . Duşa girdim . Çıkınca siyah iç çamaşırlarımı giydim . Üzerime bol bir tsort , altımada . Kot pantolon giydim .
Perinin odasına gittim oda kalkmış .
Hemen aşağı inip kahvaltı yaptık . Sonra arbalarımıza binip okula gittik . Okula geldiğimizde bahçede kimse yoktu . Bizde derse geç kaldık herhalde dedik .Tam merdive basıcalken bir el azımı kapattı . Ben çıpınıyodum kendi etrafımda . Peride öyle . Sonra bizde bizi duvararasına aldığı gibi kasıklarona iki tekme attım . Ama daha yüzüne bakmamıştım .
Yere düşünce yüzüne baktım. Lanet olsun bu özkan .
- LAN SALAK NEDEN AZIMI KAPATARAK ARKAYA GÖTÜRÜYON . Dedim
- lan ne biliyim bana vurcanı yüzüme bakarsın sanmıştım . Dedi özkan
- üzgünüz kalk hadi yerden çok acıdımı . Dedim
- yok knk hiç acımadı . Dedi peri gülerek .- PERİİİİ. Dedim dişlerimi sıkarak . Özkan ayağı kalktı . Sınıfa yürümeye başladık . Özkan yanıma oturdu .
- çok acıdımı . Dedim
- yok çok değil en fazla çocuğum olmaz o kadar . Dedi
- ya özkan neden yapıyosun böyle şeyler . Dedim
- şaka yapıcaktık . Dedi şirince
- çok güzel oldu şaka dimi . DedimHiç bişi demeden önüne döndü . Hoca gelip ders anlatmaya başladı . Ben uyumaya çalışıyodum tabi . Şimdi siz dünü soruyosunuz . Özkanla öpüştükten sonra güldük falan .
Sevgiliyiz yani ama daha yeni . Ben böyle düşünürken zil çaldı . Ayağı kalktım .
- hadi yemekhaneye . Dedim
- tmm . DedilerYemekhaneye gelmiştik . Her zamanki masamıza oturduk . Yemek falan yedik. Sonra bir kız gelip özkanın saçından tutup arkasına döndürdü . Kim lan bu döverim ben bunu .
- abla . Dedi özkan
Ciddimisin ablanmı . Çok yaşlıyız peri . Lanet olsun .
- lan özkan naber kardeşim . Dedi ablası
- senin ne işin bar burda . Dedi özkan
- geçiyodum uğradım . Dedi ablası
- goçoyodom oğrodom . Git burdan ben eve gelince konuşuruz . Dedi ablasına
- iyi bby . Dedi ablasıArkadaşlar öncelikle teşekkür etmek istediğim arkadaşlar var .
( gugugugu3434 ve Exid12 ) sizi gerçekten teşekkür ederim . Aslında final yapıcaktım beğenilmiyo diye ne diyosunuz finalmı yapsam . Sonra başka hikayeye başlarım bilmiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya kızları
Novela JuvenilMerhaba ! Ben miray . Miray polat . Ben tam 18 yaşındayım . Okulla pek aram yok . Zaten bu sene babamın yerine geçiçem . Ailede başka erkek almıyınca ben mafya olucaktım . Ama ben mutluydum ben ona göre yetiştirildim . Merhaba ! Ben özkan . Özkan d...