.1.

29 4 1
                                    

Hepinize Merhaba ^-^ Yeni bölüm sık gelir çünkü 2 kişi yazacağız :) Beğenirseniz vote yapmayı , düşüncelerinizi belirtmek için de yorum yapmayı unutmayın . İYİ OKUMALAR^^

Derin ve Duru uçakdan indiler . Derin büyük bir oh çekti . Sonra etrafına baktı ve gülümsedi . Duru ise saçıyla başıyla oynuyordu . Bir süre sonra İzmir 'den ayrılıp , İstanbul 'a ayak bastıklarının farkına vardı . Gülümsedi. Sonra İzmir'i aşırı özleyeceğini hatırladı ve suratını astı.

"Duru artık yeni bir yaşantımız olucak . İkimiz aynı evde kalacağız lan. Birçok kişinin hayalini yaşıcaz ."

Duru bunu duyunca ,gülümsemesini tekrar yüzüne yerleştirdi . Derin taksi çağırdı . Duru gelen taksiyi işaret etti . Yola doğru yürüdü. Taksi durunca ikiside taksiye yöneldi ve taksiye bindiler.

"Nereye gidiyoruz ablalar?"

Duru ve Derin aynanda taksiciye döndü . Ve aynanda "Şişli."dediler.

Yol boyunca ikiside telefonda konuştu . Babalarının kiraladığı evi nasıl döşeyeceklerini konuştular.

İnmeleri gerektikleri yere geldiler . Parayı ödeyip , taksiden indiler . 7 katlı çürük vişne renginde bir apartmanın önünde durdular . Çok işlek bir caddeydi . Çok sık araç geçiyor , insanlar hiç eksik olmuyordu . Apartmana girdiklerinde Duru hemen atıldı . " Duvarlar yeni boyanmış . Çok güzel kokuyor ." Derin Duruya baktı ve onu asansöre doğru iteledi.

"Ya Derin dursana kızım . 2 dakika koklatmadın şuraları."

"Duru mal mısın? Rezil ediceksin bizi yürü. "

Derin , Duru'yu tekrar asansöre iteledi . Ve asansöre bindirmeyi başardı .

5. Kata çıktılar. Ve 14. Daireye girdiler . Evde birkaç mobilya vardı. Derin babasını mutfağa geçip aradı . Sonra salona geldi ve konuşmaya başladı .

"Duru yarına kadar mobilyaları internetten seçmemiz gerekiyormuş . 2. Olarak okula servisle değil istersek taksiyle gidebilirmişiz . Babamlar ortak hesabımıza para yatırmışlar . Kısacası kafamıza göre takılıcaz . "

Duru kafasıyla onayladı ve çantadan tableti çıkardı . İnternetten beraber mobilyaları seçtiler . Sonra dışardan yemek sipariş verdiler . Erkenden uyudular .

****

"Derin uyansana kızım! Bak geç kalıcaz . Azını gözünü kırıcam bak . Uyansana lan."

Derin göz bandajını kaldırdı ve aval aval Duruya baktı.

Offladı ve kalktı . Elini yüzünü yıkadı . Beyaz bi şort ve üstüne siyah bi askılı giyindi . Ayağınada bordo converselerini taktı . Saçlarınıda açık bıraktı . Duru ise açık renk bi kot etek ve üstünede lacivert askılı giyinmişti . Ayağındada sandalet vardı .

Duru daha kız gibi giyinmeyi sever , makyajına saçına başına önem verirdi . Derin ise elbiseyle yürümeyi dahi beceremezdi.

Duru evden çıkmadan taksiyi aramıştı . Takside gelmişti . Korna sesiye irkildiler ve hemen asansöre koştular . Kapıya gelince Kaanla karşılaştılar .

"Günaydın kızlar . Ben Kaan . Siz yenimi taşındınız ?"

Kaan kızların alt komşusuydu . Onlardan 2 yaş büyüktü . Kickbox yapan vücutlu biriydi . Peşinde fazla kız vardı. Bu onun baya egosunun tatmin olmasını sağlıyordu.

Derin "Evet yeni taşındık. Sizede günaydın."dedi ve apartmanın kapısından Duruyuda çekerek kendini dışarı attı . Taksiye bindiler .

*****

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Yolum SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin