SAMUEL
' Jij, Samuel, brengt mij, elke twee maanden, een jaar lang, een meisje, zo kan jij je schulden afbetalen en ben ik ook tevreden ' , Alec kijkt me grijnzend aan en draait zijn pistool rond tussen zijn vingers.
' O-Oke, ik doe het ' zeg ik zacht.
' Doet Wàt? Ik hoorde je niet ' roept hij, ik slik.
' Ik neem elke 2 maanden een meisje mee naar je toe ' zeg ik een beetje harder.
***
De laatste Samuel, nog een meisje en je bent vrij, vrij van Alec, vrij van de mafia. Je zal met rust gelaten worden, rustig over straat kunnen lopen, fatsoenlijk met je vrienden om kunnen gaan. Kaj Dioni Jai Cassius zullen weer bij je in de buurt kunnen komen, het zal net als eerst worden. Ik grijns bij mijn gedachten en baan een weg tussen de dansende, zwetende, en gillende mensen heen.
De muziek knalt door mijn oren.
Ik ga bij de bar staan en kijk naar het barmeisje.
Lord.
' Wat kan ik voor je doen? ' vraagt ze liefjes. Ik grijns.
' Een Bacardi cola, liefje ' zeg ik, ze krijgt lichte blosjes op haar wangen.
' Alsjeblieft, dat word dan 3,80 ' zegt ze, ik pak een briefje van 5 en geef het aan haar.
Als ze me het wisselgeld terug geeft, pak ik haar hand en kijk haar aan.
' Met wie heb ik het genoege kennis te mogen maken? ' vraag ik haar. Ze giechelt.
' Maya, Maya Clark ' zegt ze zacht.
' Mooie naam, Maya, ik ben Samuel, Samuel Leijten ' zeg ik en kus haar hand.
' Gentleman ' zegt ze en strijkt een verdwaalde pluk haar achter haar oor.
' Wanneer heb jij pauze? ' vraag ik haar.
' Nu eigelijk ' zegt ze zacht.
Ik glimlach en wacht totdat ze achter de bar vandaan is gekomen. Ze pakt mijn hand en trekt me mee. Ze is een stuk makkelijker als ze van die bar weg is.
Als ze begint te dansen kijk ik haar verbaast aan, ik lik mijn lippen en dans met haar me, ze schuurt tegen me aan en legt mijn handen op haar heupen. Langzaam glijdt ze door haar knieën naar beneden en komt met haar billen naar achter weer naar boven. Ik draai haar om en duw haar tegen de muur.
Ik buig me voorover en ze kijkt me uitdagend aan. Ik laat mijn lippen langs haar hals glijden.
' Waar heb je dat geleerd? ' vraag ik haar.
' Ik dans, ofja nu niet meer, ik heb het niet zo breed in mijn eentje ' zegt ze.
Ik laat haar een rondje draaien en trek haar tegen me aan.
' Wat nou als ik zou zeggen dat een vriend van me, een dansschool runt ' zeg ik haar. Ze kijkt me even wantrouwend aan.
' En jij kunt me daar naartoe brengen? ' vraagt ze, ik knik.
' Anytime ' fluister ik en kus haar nek.
' Ik moet weer aan het werk ' zegt ze.
Ik trek haar terug.
' Hey, je kunt me vertrouwen ' zeg ik, ze slikt.
Ik glimlach naar haar en ze glimlacht klein terug.
Ze trekt me mee naar de bar en pakt een pen, ze krabbelt iets op mijn hand en staart dan naar haar voeten.
Ik duw haar kin omhoog en kijk haar diep in haar ogen aan.