Ertesi sabah hemen multimedyada olan giysilerimi giyip ayakkabıdan giydim. Sonra hemen takipe. Annem hemen otobüse bindi. Bende aynı otobüse bindim ve bir koltuğa oturduk sonra güneş gözlüğümü taktım sonrada kitap okurmuş gibi yaptım. Yaklaşık yarım saat sonra annem indi. Bende hemen indim. Annem Bir bankanın içine girdi ve bir kart gösterdi. İçeri girdi demekki görevliler için kartlar vardı. Of of anne ya. Ama dönmek yoktu. Bende içeriye müşteri olarak girerdim. Gözlüğüm hala gözümde kitabımda çantamdaydı. Kapıdan içeri girdiğimde önce bir adam buyrun dedi. İlk görevlileri atlatmıştım. Ama bu adamı nasıl atlatcaktim.
-Merhaba ben müşteri olarak gelmiştim....
-☺buyrun hanımefendi paramı yatırcaktınız.
-Ahh evet benim 200 liram varda yatırmak istiyorum. Hem benim annem de burda çalıştığı için size güvenebilirim.
-hmm anneni zin adı neydi hanfendi.
-Zeliha
-Soyisim.
-demir.
-haa Zeliha hanımın kızımısınız siz isterseniz işlemleri anneniz başlatsın. Oda zaten yeni geldi.
-hmm. Yok o zaman ben anneme bu akşam parayı veriyim oda yatırsın.şey saat kaç gibi çıkar. Süpriz yapıcamda. Birde geldiğim söylemeseniz.
-merak etmeyin söylemem . Anneniz saat 7.00 da çıkıyor.
-Peki teşekkür ederim. Iyi günler.
Bankadan çıktıktan sonra hemen eve geçtim. Ve güneşi aradım çünkü okul sonuydu.
-alo güneş bugün bize gel senin için izin aldım tabi benim içinde.hadi hızlı ol.
-peki peki.
Yaklaşık 15 dakka sonra güneş geldi. Saat 6 olmustu. Hemen otobüse bindik yarım saat sonra indik ve bankanın önündeki kafeye geçtik.annemi izlemeye başladım. Annem bankadan çıktı ve bir miktar para verdi. Sonra bizde tabi doğal olarak ayaklandık. Annem durak yerine bizim olduğumuz kafeye geldi.hemen yüzümüzü gizledik annem çaprazımıdaki masaya oturdu. Sonra bir adam geçti.annemin oturduğu masaya oturdu.
-Kızım nasıl ,diye sordu adam
-iyi merak etme kaç kağıt
-2
-tamam 200 liramı alıyım.
-al benden bu kadar yarın 300 al.
-peki ama daha ilerisine gitme yoksa kızın aklı karışacak.
Sonrada annem gitti bizde annemden önce hemen eve geldik.tabi güneş kendi evine gitti.
O sırada annem geldi bende televizyon izlermiş gibi yaptım.annem içeri girince hemen hatıra kutumun içindeki resimlerimi eşyalarımı çıkardım.ve
-Bunuda o adam almıştır.şimdi yarın 300 lira alırken bunuda vermeyi unutma anne.
Dedim ve odama gittim. Böyle davranmamın tek sebebi annemin tepkisini neler anlatıcaktı. O adam kimdi o kadar merak ediyordumki. Bu plan iyice aklıma takılmıştı.ve zaten yaptım. Annem içeri girdi.
Bana bağırmaya başladı.
-neyden bahsediyosun sen. Beni ne sandın sen ne adamı.ne diyosun sen.
Bende sinirlendim bağırmaya başladım.
-ya gözümün içine baka baka yalan söylüyosun ben bugün seni izledim.bir baktım bir adam anne sen ne yapıyorsun.
Annem bana bir tokat attı.
Sonrada odadan çıktı.ve bende dayanamayıp güneşi aradım.
-alo güneş. Bildiğin bir pansiyon varmı......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düşün (1. Kitap Kalitesiz Olani)
AksiHande üniversite son öğrencisiydi. Mezun olup avukatlık hayalini yaşayacaktı. Ne kadarda mutluydu. Oysaki...