TOTO VENUJU VŠEM ČTENÁŘŮM CO ZANECHÁVAJÍ STRAŠNE HEZKÝ KOMENTY A VOTES DĚKUJI VÁM :***♡
------------------------------------------------------Pohled Kim :
Probudila jsem se a holky ještě spali. Šla jsem se osprchovat a vyčistit zuby. Když jsem se vrátila holky byli pryc a na me posteli ležela obálka. Vůbec nevím co to muže byt. Vzala jsem obálku do ruky a tam byla letenka. Koukala jsem na ni s otevřenou pusou do O. Byla to letenka do Sydney.
" Holky ?!"
Zavolala jsem na Janu a Abigail.
Ty hnde přišli. Ukázala jsem na letenku, ktera byla na me posteli.
" No takže to je malý dárek od nás."
Řekla Jana.
" A my máme taky, takže mužem letět s tebou za Rossem a R5."
Řekla Abigail.
No to je super. Překvapení pro Rosse a R5. Tohle je super nápad.
"Dekuju vám holky."
A objala jsem je.
Let nám jede za 5 hodin.
Takže máme ještě chvíli čas. Šla jsem nám udělat snídani. Sobě ovesnou kaši a holkám jsem udělala toasty s marmeládou a pomerančový džus.Pohled Rosse :
Včerejšek s Alexis byl naprosto úžasný. Dneska jsem ji pozval na rande. Ale nejdřív Máme zkoušku.
Vstal jsem z postele a sel se umyt. Když jsem se umyl tak jsem si vyčistil zuby a sel si pro věci do skříně. Vzal jsem si černé uzke džíny a bílou košili. Sel jsem si udělat snídani.
"Rossy chápeš , že podvádís Kim."
Řekla Rydel.
"Ona se to nedozví....Od nikoho chápeš."Pohled Rydel :
Co to s Rossem je. On to nechápe. Kim to řeknu,není to vůdči ni Fér. Alexis je ještě větší mrcha než Laura a to je co říct. Chudák Kim,ale řekni mi to az se vrátíme. Už se těším domu.
Pohled Rosse:
Delly všechno moc resi. S Kim jsem ted dlouho nespala a s Alexis si to vynahradim.
Pohled Kim :
Těším se co řekne Ross az me uvidí. Začínáme balit.
"Holky ja nevím co na sebe."
Řekla Jana a stala nad kufrem ve spodním prádle.
" Jano Vem si něco na sebe a jdem nakupovat... to stíhámame. Máme už sbaleno, tak jdem."
No super ted nakupovat no proc ne ze ?
No tak jsme šli. Holky si hned vybrali.
A šli to zkoušet. Já chodila po obchodu a do oka mi padla vesta z pericek. Je do telove růžové . Šla jsem si ji taky zkusit.
" Wauu Kim sluší ti."
" Díky Jano."
Jana mi vtrhla do kabinky. Takže jsem se na ni podivala vraždícím pohledem. Už jsme tu byli dvě hodiny tak jsme šli zaplatit a šli jsme.
Jana si koupila dvoje šaty a košili se sukni.
Abigail si koupila šaty a halenku.
Ještě dvě hodiny do odletu.Po dvou hodinách :
Jsme na letišti, no vlastně už v letadle.
Já si dala sluchátka a pustila písničky. Pak jsem usnula.Pohled Rosse :
Je konecne po zkoušce a ja beru Alexis na rande, popravdě se docela Těším. Jel jsem ji vyzvednout. Vypadala úžasně.. na sobě mela cervene Šaty s výstřihem. Byla dost sexy... v tomhle okamžiku víc jak Kim.
PO HODINĚ
---------------------
Pohled Kim :Konečně jsme byli v Sydney. Půjčili jsme si auto a jeli za R5.
U nich v hotelu Nikdo nebyl jen se za dveřma jednoho pokoje ozývaly divné zvuky. Vešla jsem do pokoje a to jsem dělat neměla. Viděla jsem Nahého Rosse a Alexis... ten pohled byl desny.... Najednou do pokoje Vešli i holky. Začal jsem brečet.
" Ty Hajzle!!"
(Omlouvámse za to slovo)Začala jsem na něj přes pláč řvát.
Nevydržela jsem to a běžela pryc. Vzala jsem si auto a chtěla jet hodně daleko. Jela jsem asi půl hodinu a porad jsem to mela před sebou. Přes pláč jsem nic neviděla a najednou rána.Po hodině
-----------------Pohled Jany :
Kim běžela pryc. Já a Abigail jsme vyhodili Alexis a resili to s Rossem.
Najednou přišli ostatní. Já jsem běžela obejmout Rikera a šli jsme si sednout k televizi. Když jsme ji zapli šli zprávy a ve zprávách půjčeny auto.
"Ridila ho mlada slečna, ktera byla těhotná.... bohužel při tom nárazu o to přišla."
Zastavil se mi dech.
" Ty za to můžeš ty a Nikdo jiný!!"
A dala jsem Rossovy facku.
" Jano klid jedem do nemocnice."
Řekl Riker
Byli jsme konecne v nemocnici.
"Kim má otřes mozku,jinak bude v pořádku a bude ji dlouho trvat, než se dostane z toho ze přišla o miminko."
Okamžite jsem za ni s Abigail a Delly šli. Kim brečela a my ji Okamžite obejmuli.
" Ahoj holky jak ráda vás vidím."
Řekla přes pláč.
Vypadala Fakt straně. Na hlavě mela steh. Mela cervene oči. A krev na povlečení.
" Sestřičko ?!"
Zavolala Delly.
" Tohle je normální?"
"Ano.. ještě trošku bude krvácet."
Trochu jsme se oddechli. Pak kluci Vešli dovnitř.
" Ahoj "
Řekli všichni
"Ahoj kluci Poďte sem."
Řekla Kim a objala je.Pohled Rosse :
Do háje co jsme to udělal!!! Kim je kvůli me v nemocnic. Jsem to ale Debil opravdu nevím na co jsem myslel , vždyť Kim Miluju.
TAKŽE je tu další díl. Tedkon můžete psát otázky. Otázky na kohokoliv jen napsat třeba
Autorka -....
Kim-..... a tak dále.... Dekuju všem kdo se zapojí :*