Şeytanla Anlaşma

22 2 0
                                    

Nicolas kabul etti evet artık bir yarı- ölümsüz istediği zaman veya istemediği zaman şeytana dönüşebilecekti ama o bunu bilmiyordu.Evine gitti ve mumu yakmak istedi ve eli yandı resmen eli alev alev yanıyordu.Alevi tuttu ve muma fırlattı mumu yaktı...

Sonra ise şapşalın tek yaptığı wuuhuuu diye bağırmaktı neyse sonuçta Nicolas bu ..

Nico biraz dûşünùp karara vardi ...

Bu dedesinin yıllar önce yaptığı bir şeydi.KIZIL KISRAğı   çalmıştı.Ve bunu iblisin cehenneminden kaçarken yapmıştı.

Nicolas kütüphaneye indi İBLİS KARASI adlı kitabı alıp okumaya başladı ilk sayfalar da sadece şöy_

le semboller ve muskalar vardı :


ÀąåɽʘʓʉʆʊʁΔ


-Garip, dedem sembollerin giz ve esrar belirttiğini söyler 

ama o bir kaçıktı :P-

-Sonuçta bir kez öldüm ve dirildim öyle değilmi  ozaman bunu tekrar yapabilirim- dedi ve dışarı çıktı ToonWall e kadar gidince duraksadı ve bir kadının tacize ve gaspa uğradığını gördü. Canı yanıyordu fena halde canı yanıyordu elleri yanmaya başladı ve o anın siniriyle adama doğru alev püskürttü(ağzından) ve adamı cayır cayır yaktı içindeki intikam şeytanı ilk kez doğuyordu ve asla ölmeyecekti.Bir ıslık çalıp bıkey bıkey !  Dedi ve KIZIL KISRAK önüne geldi. Önünden geçtiği arabalar tamponundan havaya uçuyordu bizim ateş surat ise normale dönmeye başladı ve insan haline geldi bayılmak üzereydi....



Tehlikeli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin