A reggelem szarul indult, természetesen. A fejen fájt, a tagjaim elgémberedtek, és tényleg, rohadt büdös voltam. Ok, zuhany, tiszta ruha, fogmosás. Meg valami kaja, mert majd kilyukad a gyomrom.
Ash: szio, reg dumaltunk hogy vagy? :)
Megnéztem, de nem írtam vissza, inkább elmentem tisztálkodni.
Háromnegyed tizenegy volt mikor kivánszorogtam a szobámból, anya sehol, szal vagy alszik, vagy még mindig nem ért haza, Megant meg nem tom. A macska dorombolva dörgölőzött hozzám, természetesen csak azért, mert nem volt kajája. Mivel nem találtam sehol macskakaját, így felbontottam egy chilisbab-konzervet, és azt raktam le elé.
Gyorsan megtisztálkodtam, Mike felsőjét pedig beledobtam a szennyesbe. Ő is és én is beleizzadtunk, pluszban bagó és pia szaga volt. Nyami.
Végre tisztán huppantam le a konyhaasztalhoz kajolni, egy nagy tál zacskós levessel. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de rendes kanállal lehetetlenség enni, ezért én általában villával szoktam. Úgyse látja senki.
So: szia, bocsi csak zuhanyoztam
Ash: semmi :) lattam instan h elmentetek a huhba. hogy erezted magad?
Na vajon ti mit mondtatok volna a helyemben?
A) Tök jól, Nicky nagy partiarc és megtanultam biliárdozni.
Vagy:
B) szar volt, fáj a fejem, egy csapat gorilla engem stírölt szal most nekik Mikey-vel járok, és elkúrtam az első csókom és valszeg a barátságomat is gajjra vágtam Mickel.
Na, vajon melyik legyen?
So: klassz volt :) megtanultam biliardozni, meg csillaghullas is volt tegnap. nicky vicces mikor reszeg xd
Hazudós vagyok, tudom.
Ash: az tok kiraly :D nem jossz majd valamikor at? loghatnank akar a parkban is
Felcsillant a szemem. Naná, hogy megyek!!
So: mikor lenne jo? :)
Ash: most azonnal :D
Juppi!! Azonnal felpattantam, belapátoltam a maradék tésztát (a levét ki issza meg, most őszintén?), és rohantan is felöltözni. Valami szexit akartam, de nekem nem nagyon volt olyan ruhadarabom. Persze jött az isteni segítség: Nick itt hagyta azokat a ruháit, amiket vissza akart vinni, és kicseréltetni egyel nagyobbra. Találtam is egy egyberuhát.
Sötétkék volt, hosszú, csipkeujjakkal, és a gerincem végéig szintén csipkés volt a háta. Melltartó nem kellett hozzá, volt benne valami szivacscucc, amitől vagy két számmal nagyobbnak tűntek a melleim. Lehet mégsem ez kellene csak egy sima parkozáshoz... Végül levettem, és felvetten egy Sex Pistolsos, fekete pulcsit, alá egy sima fehér trikót, és egy rövidgatyát. Amit átcseréltem végül egy szoknyára, ami szintén Nickytől van. Végül felhúztam a bakancsom, hagytam egy üzit a hűtőn, és kiléptem az ajtón.
So: bocs a tegnapi miatt
Michael nem válaszolt, biztos még aludt. Szerettem volna, ha elfelejti nekem, milyen voltam, és folytatjuk a kapcsolatunk ott ahol eddig volt. Szar hülye tinédszernek lenni.Sziasztok! ☺
A képet (sajnos) nem fanart, és nem is én rajzomtam, csak úgy találtam a neten, és annyira Mikey-re és So-ra emlékeztettek, hogy muszály volt megmutatnom nektek is ❤ Jó olvasást srácok! ❤❤❤❤