Ik word wakker in mijn eigen bed. Ik ben moe en mijn benen voelen zwaar aan. Ik draai me nog is om en wil eigenlijk verder slapen, maar hoe laat is het eigenlijk? Het is licht in mijn kamer, dus ik schat dat het ongeveer 10 uur 's ochtends is. De lichtgevende letters van mijn wekker wijzen aan dat het kwart voor 2 is. Ik schrik. Ik word nooit zo laat wakker. Hoe kan het dat ik zo laat wakker ben geworden? Vlagen van gisteren schieten door mijn hoofd. The Junior Talents. Halve finale. En, ik ben niet door. Nu weet ik alles weer. Toen ik te horen had gekregen dat ik niet door was, zwaaide ik nog even naar het publiek. Het publiek jammerde. Dat vond ik leuk om te horen. Ik stapte de spotlight uit en liep het podium af. In de coulissen stond Steve, hij gaf me een stevige knuffel. Waarover ik me verbaas, want Steve is echt zo'n zakenman die zijn gevoelens niet snel toont. 'Je hebt het supergoed gedaan! Voor mij en heel veel andere blijf je altijd een winnaares.' 'Dankje, dat is lief' zei ik met een glimlach. Ik vind het heel jammer dat ik niet door ben naar de finale, maar je moet positief blijven denken. Ik ben ver gekomen. Na de halve finale was een afterparty. Mijn sylisten hadden voor mij een prachtige jurk geregeld. Hij was donkerblauw met steentjes. Daarbij kreeg ik sleehakken die er bij pasten. Mijn make-up kreeg een touch-up, net als mijn haar. Mijn ouders en Meghan waren ook bij de afterparty. Samen liepen we het gebouw in, waar we naartoe werden gebracht, door een auto van de talentenjacht. Overal was het zwart/goud versiert. Er was veel paparazzi. Afvallers en finalisten werden geinterviewt. Waaronder ik. Ze vroegen wat ik ervan vond dat ik niet door was. Ik deed er zoveel mogelijk positief over. Ze vroegen ook nog wat dingen over dat filmpje. Ik legde uit en vertelde dat ik niet zo ben. Ik heb het totaal niet hoog in mijn bol en ik ben alleen maar verbaasd met de aandacht die ik krijg. De afterparty was erg gezellig. Overal werd gedanst en gelachen. Mijn familie en ik gingen om half 1 weg. De jurk mocht ik van mijn stylisten meenemen. Ze zijn echt heel lief. Ik ben nu al dol op ze. Het liefst wil ik verder slapen, maar ik weet dat dat geen goed idee is. Ik moet nog wat huiswerk maken. Moeizaam klim ik mijn bed uit en loop ik naar beneden. Daar komt de geur van vers gebakken broodjes me tegemoet. 'Hey lieverd, je hebt lang geslapen. Hoe is het?' Vraagt mijn vader, die aan de keukentafel zit met een krant en een kop koffie. 'Goed hoor.' Ik pak een bakje meloen uit de koelkast en een broodje. Ik beleg het met nutella. Ik zet de waterkoker aan, voor thee. Na een paar minuten gewacht te hebben, loop ik met mijn bord en kop naar de keukentafel. Daar praat ik nog even met mijn vader over gisteren. Na het eten loop ik naar boven om mijn tanden te poetsen. Daarna loop ik weer terug naar mijn kamer. Ik gris mijn zilvere iphone 5s van de lader af. Ik ga in de schommelstoel in mijn kamer zitten en bekijk mijn social media. Veel lieve berichtjes. Ik beantwoord er een paar, maar ik kan ze niet allemaal beantwoorden, want dan ben ik over een paar dagen nog bezig. Na mijn Twitter en Instagram gecheckt te hebben, zie ik dat ik een paar Whatsappjes heb. Van Ariana. 'Meid, je hebt het geweldig gedaan! You rock!! Jij bent gewoon de winnaares!!!! Jammer dat de jury dat niet wil inzien.' Ik moet lachen. Ariana flapt echt gewoon alles eruit. Best friends forever!!
Heyy, dit hoofdstuk heb ik in augustus gemaakt. Ik post het in januari 2016... In de tussentijd ben ik heel lang niet meer op Wattpad geweest. Ik heb niet veel inspiratie voor dit boek meer dus ik zet het op On Hold. Ik wil eerst beginnen aan een ander boek. Ik wil dit boek echt nog afmaken! Maar ik zit nu nogal vast... Hopelijk zie ik jullie snel weer in dit boek en ga vooral ook mn nieuwe boek lezen als het uit is!! Xxx (de lang weg geweeste) Raffy ;)
JE LEEST
My Famous Life (ON HOLD)
FanfictionKatheryn Hudson houdt van zingen en besluit haar covers op YouTube te zetten. Dat zet haar wereld op z'n kop! De wereld ligt aan haar voeten! Zal Katheryn een echte superster worden? Zo makkelijk gaat dat niet, met mensen die er alles voor doen om K...